וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי שלום נגד בן שני: "עמוס בדאווין אומנותי. עלוב"

10.1.2012 / 13:20

אשת המשנה לראש הממשלה ממש לא אהבה את הפינה עליה ששודרה אמש ב"עובדה". "כתבה מזעזעת ערוכה מגמתית ודוחה. אל תתקרבו לבמאי הזה", כתבה בטוויטר

ג'ודי ניר מוזס שלום לא אהבה, בלשון המעטה, את האופן שבו הוצגה אמש (שני) בפינתו של בן שני בתכנית "עובדה" ששודרה אמש, ופתחה נגדו בהתקפה אישית בוטה.

אתמול, לפני שידור הכתבה, הפנתה ניר מוזס את עוקביה בטוויטר לכתבה והוסיפה הערת אזהרה. "יוד (הטעות במקור) כמה דק כתבה קטנה עלי בעובדה, מקוה שלא אצטער שצייצתי על זה".

בפינה, שצולמה במעונם של בני הזוג שלום והציגה אותו כמפואר ונוצץ, צוטטה מוזס שלום באומרה: "יש את הדבר הזה המתסכל, שבסוף היום לא עשיתי הרבה עם החיים שלי. אני רוצה להיזכר בספרי ההיסטוריה כמי שעשתה משהו למען עם ישראל".

על רקע צילומי תקריב של רהיטי היוקרה של הבית, היא נשאלה על-ידי שני על אודות מצבם הכלכלי וענתה: "אני לא רוצה להגדיר את עצמי כעשירה, אני לא רוצה לדבר על כסף, יש לי כל מה שאני צריכה אבל לא יותר מעבר". שני עימת אותה עם הפרסומים לפיה בעלה, השר והמשנה לראש הממשלה סילבן שלום, מחזיק בהון של 167 מיליון שקלים.

עם סיום הכתבה, הביעה ניר מוזס את חוסר שביעות רצונה. "כתבה מזעזעת ערוכה מגמתית ודוחה. אל תתקרבו לבמאי הזה", היא כתבה. הבוקר היא אף החריפה את הטון. "בסוף החלטתי לרחם על הבמאי הקנאי והאלק אומנותי בגרוש של עובדה. איש עמוס בדאווין אומנותי שמוציא בחוסר יושר דברים מהקשרם. עלוב. הוא יודע למה", היא הודיעה. לאחר מכן הוסיפה: "לא מציעה לאף אחד לתת בו אמון, הוא חביב אמפטי אך מאלו שעוקצים למוות בשנייה שאתה בוטח בו, מאלו שמוציאים שם רע למקצוע", כתבה מוזס שלום שאף כינתה את שני "נוכל מקצועי".

מהפקת עובדה נמסר בתגובה: "עובדה הביאה לצופיה תיעוד אמין והוגן. עם כל הכבוד לציוציה של הגברת מוזס, בן שני אינו זקוק לאישור לאיכויותיו כאיש מקצוע ובוודאי שלא לשמו הטוב וליושרתו".

את תגובתה של ג'ודי ניר מוזס לדברים לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully