וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 11: 2012 נפתחת עם כבוד לנשים

12.1.2012 / 10:16

החיים בלופ מצדיעה לנשים בספיישל לכבוד תחרות התואר She-J השנה. נינה קרביץ, מאיה ג'יין קולז וכל הטוב המוזיקלי שיש למין השווה להציע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשים עושות את זה בעצמן ולעצמן. אלה גוטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהדורת 2012 ראשונה להחיים בלופ יוצאת לדרך והפעם היא מוקדשת לתחביב הגדול ביותר בחיי אחרי מוזיקה. נשים רבותיי, נשים.

זה כבר עשור שאושיות הלילה הנכבדות דנה זיו וענת ניר עורכות ערב חגיגי מדי שנה בו "מתחרות" זו בזו מבחר תקליטניות תל-אביב על התואר She-J השנה. אירוע מבורך ומבדר זה תמיד חוטא גם בגינוני קיפוח שעד לא מזמן באמת היו לבלתי נמנעים. אין ספק שתעשיית הקלאבינג היתה שנים מזוהה עם הגמוניה גברית דומיננטית, הן כקהל הבליינים על פני בלייניות והן בהיצע הנשי בגזרת התקלוט וההפקה המוזיקלית.

אך אם יש דבר דומיננטי למדי שהשנה החולפת הביאה עימה הוא העובדה שיותר מאי פעם נשים מהוות פלח דומיננטי להפליא בכל הנוגע עבור תקלוט והפקת מוזיקת מועדונים.
Steffi , Deniz Kurtel, Cassy, Nina Kraviz, Maya Jane Coles, הן רק קומץ ממגוון המפיקות/תקליטניות שפרצו לתודעת אומת הקלאבינג בשנה וחצי האחרונות עם להיטים גדולים ותקלוטים קבועים במועדונים ופסטיבלים מהנחשבים ביותר בעולם. מיס קיטן מסתבר (איפה את לעזאזל?) כבר ממש לא לבד. על כן לכבוד חגיגות העשור למיזם ה-She-J המבורך, שהשנה יותר מאי פעם מרובה כשרונות-על, החיים בלופ מצדיעים למין הנשי ולהיצע המוזיקלי המרהיב שהוא אחראי לו בעת האחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכשרת מרתקת ולוהטת. נינה קרביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

המיקס המוזיקלי על טהרת המין הנשי מתאפיין בסימני ההיכר הבולטים של גל הטק-האוס נשי מודרני. היפנוטיות משכרת מלווה בלחשושים ודגימות קול מסתוריות על מצע מקצבי טק-האוס זעירים אך נוקשים תהיה הגדרה כוללנית אמנם אך די קולעת, אין ספק שמיניותן של טכנואידיות בנות זמננו הינו מסתורי ומרומז להפליא.

על הסיפתח של המיקס אחראית זוכת התואר התקליטנית הכוסית בעולם על פי משאל קוראי החיים בלופ, נינה קרביץ. אך מעבר להיותה נאה בלשון המעטה, מדובר באחת מן התקליטניות והמפיקות המרתקות ביותר בתעשייה כיום. הסינגל החדש והלוהט הזה שלה הוא דוגמא מצוינת למה.

קצת לאחר מכן מפציעה Dinky עם סינגל חדש שלה בלייבל הדומיננטי בעולם מכולם Crosstown Rebels, דינקי כבוגרת החוג למינימל טכנו אחראית על רצועת טק האוס מינימליסטית בעלת הוק מלודי ודגימת ווקאל מסחררות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבטחה שכבר מקיימת. מאיה ג'יין קולז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפינת ה'אחי מה זה הטראק ששמת עכשיו?' מופיעה רצועת העצמת נשים כפולה, Kate Simko מרמקססת את להיט הרטרו האוס "Love In Me'' של Laura Jones, עוד כוכבנית דאנס בהתהוות. אותו להיט חורך רחבות מדובר עושה לטעמי שימוש אחד כבר יותר מדי בצליל האורגן הזכור לרוב מ-"Push The Feeling On" או "Show Me Love" משנות התשעים המוקדמות, אך כובש את לב מצעדי ההשמעות של כל תחנה או מגזין נחשב באשר הוא. אחריו מופיע הסינגל החדש של מאיה ג'יין קולז זוכת התואר 'ההבטחה הגדולה לשנת 2012' על פי מגזין מיקסמאג, זאת למרות שכבר בשנה שעברה היא היתה אחרי להיט ענק ואלבום בכורה מתוקשר.

אין ספק שצליל הדיפ האוס המודרני כל כך מזוהה עימה שעוד יבוא יום ושמה של קולז יהפוך להיות לשם תואר נרדף לכלל תת-הז'אנר. עוד בתכנית האמנותית נמצאת גם נציגות ישראלית לתפארת המפעל הציוני, מעיין נידם המוכרת גם בכינוי Miss Fitz ברימיקס מינימל טכנו סליזי ומבוסם סם להמנון הפרוגרסיב האוס המלודי של גיא גרבר Hate/Love.
האדרת נשים כשרה ומוצלחת לכל העוסקות במלאכה.

הפלייליסט:

00:00 Nina Kraviz - Ghetto Kraviz (Rekids)
03:51 Cassy - For You (Jus-Ed Remix) (Uzuri Recordings)
06:40 Dinky - Sealed (Crosstown Rebels)
12:50 Anja Schnider - Hello Boy (Mobilee Records)
19:00 Laura Jones - Love In Me (Kate Simko Remix) (Leftroom Records)
25:00 Maya Jane Coles - Parallel Worlds (Hypecolour)
30:20 Guy Gerber - Hate Love (Mayan Nidam Remix) (Supplement Facts)
35:40 Chloe - The Shift (BPitch Control)
42:29 Jenifa Mayanja - I Wanna Hold You (Soulstar)
49:00 Steffi - Nightspacer (Ostgut Ton)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully