וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: אדיר מילר יככב בסרט החדש של אבי נשר

11.1.2012 / 7:14

לא מחליף הרכב מנצח: מילר זוכה פרס אופיר על "פעם הייתי" של נשר ומי שעבד איתו ב"הסודות", ישוב לככב בתפקיד ראשי ב"פלאות", הסרט הבא של נשר

לאחר "הסודות" ו"פעם הייתי", ישוב השחקן אדיר מילר לשתף פעולה בשלישית עם אבי נשר. לוואלה! תרבות נודע, כי הכוכב יופיע גם בסרטו החדש של הבמאי הוותיק, "פלאות".
.
את התסריט של "פלאות" כתב נשר עם שאנן סטריט, סולן הדג נחש. הוא מתרחש בעולם ירושלמי מסתורי, ומפגיש איתנו עם חוקר פרטי, אשת עסקים, צייר גרפיטי, עבריין צעצוע ומלצרית פרובוקטיבית. צילומיו אמורים להתחיל בסוף מרץ, והוא אמור לעלות לאקרנים במהלך 2013.

שני שיתופי הפעולה הקודמים של מילר ונשר היו הצלחות מסחריות גדולות, ובעיקר אמורים הדברים לגבי "פעם הייתי", שהביא לאולמות לא פחות מ-270 אלף צופים בארץ ובכך נרשם כאחד משוברי הקופות הגדולים שתעשיית הקולנוע המקומית הצמיחה בשנים האחרונות. ככלל, אם לקחת בחשבון גם את ההצלחה המסחררת של "סוף העולם שמאלה", הרי שבכל הקשור לנתוני הקופות, אבי נשר הוא הבמאי הישראלי המוביל בעשור האחרון. לאור העובדה שמילר גם יצר ומככב ב"רמזור" האהודה, אפשר להאמין כי ל"פלאות" יש נתוני פתיחה מצוינים כדי למשוך קהל רב. אם זה יקרה, הוא יצטרף ל"הערת שוליים" ברצף של סרטים ישראלים טריים ואהודים המתרחשים בעיר הבירה.

מילר הוא הליהוק הראשון שהושלם ל"פלאות", ואפשר להאמין כי בהמשך יפורסמו שמות מעניינים נוספים שישתתפו בסרט.

  • עוד באותו נושא:
  • אדיר מילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully