וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון אילן על אביב גפן: "אתה אפילו לא כוכבית ליד האפס"

עינב שיף

11.1.2012 / 13:24

מלחמת הטינופים ממשיכה: אחרי שגפן אמר על יוסי גיספן שהוא "מייצר זבל", אילן השיב: "יש גבול לפה ג'ורה שלך"

ירון אילן לא נותר בשקט מול דבריו של אביב גפן אמש (שלישי) בטוויטר על יוסי גיספן. גפן אמר על גיספן כי הוא "מייצר זבל" בתגובה לכך שגיספן כינה את המוזיקה של גפן "פח זבל".

היום, אילן, קולגה של גיספן ל"אייל גולן קורא לך" ופטרון ותיק של המוזיקה המזרחית, מצטרף לקלחת. "אביב גפן היקר!!!!! אף פעם לא ממש אהבתי אותך ב'לשון המעטה' ולעולם לא אוכל לאהוב אדם שאפילו את אמא שלו מכר בשיריו!!!!!", כתב אילן בפייסבוק (כל סימני הקריאה במקור -ע.ש), "אבל יש גם גבול לפה ג?ורה שלך!!!!!! כשאתה אומר שיוסי גיספן מייצר 'זבל' אז אתה אומר על זמרים כמו שלומי שבת שרית חדד ( שותפיך לתוכנית) אייל גולן ישי לוי ליאור נרקיס חיים משה יואב יצחק שמעון בוסקילה ועוד רשימה ארוכה של זמרים שהם בעצם זמרים ששרים 'זבל' ועל שדרים כמוני וכמו חבריי שאנחנו משדרים 'זבל'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אז ככה אביב היקר", המשיך אילן, "במדינה נורמלית והגיונית היו אומרים עליך שאתה בסה?כ יוצר בינוני עם רמת ביצוע של כיתה ו? קול צורמני ואנמי!!!! אבל אנחנו כנראה מדינה שמרשה לאדם כמוך משתמט מצה?ל שכל חייו הטיף לנוער איך להיות כמוהו- להפוך לכוכב רוק - אז בעיניי אביב היקר ובעיניי אני מניח כל הדור שצורך את הזבל של יוסי גיספן- אתה אפילו לא כוכבית ליד האפס".

"אני לא בא לצדד בעניין שלו עם גיספן", אמר אילן בשיחה עם וואלה! תרבות. "אבל הוא לא יכול לקרוא לז'אנר של שירים שאנשים שרים 'זבל'. זה לא מקובל עליי, אז שחררתי".

מאיר קוטלר, סוכנו של אביב גפן מסר: "אין תגובה".

אז מי צודק? החליטו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully