וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת ביטלה את חוזה הטאלנט של עוז זהבי

11.1.2012 / 14:30

חוזהו של כוכב "עספור" בזכיינית בוטל, כחלק ממהלכיה של קשת להתמודדות עם המשבר הכלכלי בענף הטלוויזיה. קשת: "בטוחים שנשתף עמו פעולה בעתיד"

הקיצוצים בהוצאות של זכיינית ערוץ 2 קשת על טאלנטים יוצאים לדרך. לוואלה! ברנז'ה נודע כי הזכיינית ביטלה את החוזה הטרי יחסית של עוז זהבי, זאת במסגרת המהלכים לצמצום הוצאות החברה על טאלנטים אשר אינם פעילים באופן שוטף בהפקותיה הקבועות.

זהבי (27) אשר הוחתם בזכיינית על חוזה ארוך טווח לפני כחצי שנה, הוא מכוכבי הסדרה "חיים אחרים" שבהפקתה של קשת, כמו גם השתתף ב"האי", "נבלות" ו"עספור". זהבי שיחק גם בסרט הקולנוע ב'התגנבות יחידים' אותו ביים דובר קוסאשווילי והוא הופק בשיתוף קשת.

לפני מספר שבועות פורסם בוואלה! ברנז'ה כי בקשת שוקלים להוציא לחופשה ללא תשלום חלק מהטאלנטים שאינם לוקחים חלק פעיל בתכניותיה, זאת לצד קיצוץ של 15% בעלויות התוכן הכולל, הקפאת הפקות מתוכננות וקיצוצי שכר. בזכיינית הסבירו את הצעדים המתוכננים כחלק מהליך ההתמודדות עם המשבר בתעשיית הטלוויזיה ובענף הפרסום.

מקשת נמסר בתגובה: "בהחלטה משותפת הוחלט לעת עתה להפסיק את שיתוף הפעולה עם עוז זהבי, זאת בשל ביטול פרויקט שתוכנן. אנחנו מאוד מעריכים את עוז ובטוחים שנשתף עמו פעולה בעתיד".

רינת איתן, המייצגת את זהבי, מסרה: עקב ביטול הפרויקט בצל המשבר, הוחלט הדדית על הפסקת ההתקשרות כדי לאפשר לשני הצדדים חופש פעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully