וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

The Voice: המתמודדת שהפתיעה את שלמה ארצי

עינב שיף

12.1.2012 / 12:32

צילי ינקו מלווה את שלמה ארצי שנים, וכשרצתה קריירת סולו, ארצי תמך בהחלטתה להתמודד ב-"The Voice" ואף הפתיע אותה בהופעה בקיסריה. היכרות

במשך שנים צילי ינקו זוכה לתרועות של אלפי אנשים, אבל זה קורה רק לפי האות של הזמר המפורסם בישראל, שלמה ארצי. ינקו היא זמרת הליווי הוותיקה שלו, שאף מבצעת איתו דואטים של ממש בשירים כמו "לנגב לך את הדמעות" ועוד. ינקו, שניסתה מספר פעמים ללכת על קריירת סולו, החליטה לא להסתפק בקיסריה והלכה על צעד אחר במיוחד: התמודדות ב-"The Voice", תוכנית הריאליטי-כשרונות של רשת שעלתה בהצלחה אדירה במוצאי השבת.

"הלכתי מהרבה סיבות", היא מספרת בראיון לוואלה! תרבות, ערב התוכנית בה תתמודד. "אחת, היא אישיו שיש לי - פחד מחשיפה. כל החיים אני מסתובבת במעגלים, צעד קדימה ושניים אחורה. משהו בי מאיזשהו סיבה חושש מחשיפה והההחלטה האמיצה להילחם בזה היא ללכת לתכנית טלוויזיה בפריים טיים - זה שיא ההארד קור. סיבה נוספות היא שרציתי לחוות הרפתקה מוזיקלית , החלטתי ללכת ל-The Voice חודשים ספורים אחרי לידת התאומים שלי, והרגשתי שבא לי לצאת למסע מוזיקלי. כמובן שהתלבטתי רבות ובסופו של דבר הלכתי כי הרעיון של הבליינד אודישן בעצם מונע את התיוג, את העניין של להכניס לתבנית את העובדה שאני מזוהה כזמרת הליווי של שלמה ארצי כבר הרבה שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראית הפתעה. ארצי מגיש לינקו את מכתב הקבלה שלה ל-"The Voice"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמובן שגם נשאלת השאלה מה אומר המנטור, ארצי, על כך שינקו הולכת לחפש מנטור אחר לבינתיים. "התייעצתי עם שלמה בנושא והוא אמר לי לעוף על זה", מספרת ינקו. וכך יצא, שאת המעטפה המבשרת לה שהתקבלה לשלב הבליינד אודישן היא קיבלה בהופעה של ארצי בקיסריה.

"אני אסטרונאוטית מטבעי, ולא ראיתי את ההתארגנויות סביבי בהופעה", משחזרת ינקו. "קלטתי בקהל אנשים מהתכנית אפילו עשיתי להם שלום אבל לגמרי לא קשרתי את העובדה שהם שם בגללי. "כששלמה הביא לי את המעטפה, רק אז קלטתי שהתקבלתי ל-The Voice".

ואיך הרגשת?

"שלמה דיבר על התכנית בהופעה ולא הבנתי למה הוא מדבר על זה. כשקלטתי שאני זה האישיו, חטפתי בהתקף ביישנות. כמה אופייני".

the voice  ישראל. ינאי יחיאל,
האם הם יבחרו בה? המנטורים של "The Voice"/ינאי יחיאל

ינקו, ללא קשר לתוצאותיה ב-The Voice, לא מוותרת על קריירת הסולו. "באתי בתקופה ממש נהדרת בחיים שלי, עבודה על חומרים חדשים, תינוקות חדשים ויצירתיות והרבה שביעות רצון מהמקום שאני נמצאת בו", היא מספרת. "היום, אני מודעת לחשיפה ולערך המשמעותי שיש כיום לתכניות טלוויזיה".

"The Voice": איך היתה תוכנית הבכורה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully