וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי נבחרי הקהל: מי הם אהובי הקהל בארה"ב?

12.1.2012 / 7:47

בטקס שהעיקר בו היה ראשו המגולח של רוברט פטינסון, הוכתרות אהובי הקהל בארה"ב בתחומי הבידור. הזוכה הגדולה: קייטי פרי, שהבריזה מהטקס לאחר פרסום גירושיה

טקס פרסי ה-People's Choice Awards, בו מוכתרים נבחרי הקהל האמריקאי בטקס המועבר ברשת CBS, התקיים הלילה (רביעי) בארה"ב ועבר ללא התרחשויות מיוחדות, מעבר לתספורתו החדשה וגלוחת הראש של כוכב "דמדומים", רוברט פטינסון, שהגיע לקבל את פרס הדרמה האהובה על "מים לפילים" בכיכובו.

רוברט פטינסון. Kevin Winter, GettyImages
שיהיה מעניין. פטינסון/GettyImages, Kevin Winter

שאר הערב היה סטנדרטי, כשחלק מהזוכים המרובים כלל לא טרחו להגיע. כך, הזמרת קייטי פרי, שביטלה ברגע האחרון את השתתפותה לאור הפרסומים על גירושיה מראסל ברנד, זכתה במספר פרסים אך לא הגיעה לקבלם. פרי זכתה בפרס האמנית הטובה ביותר, הווידאו הטוב ביותר, הופעת האורח הטובה ביותר על תפקידה ב"איך פגשתי את אמא", הדיבוב הטוב ביותר על "הדרדסים", ההופעה הטובה ביותר ואפילו השיר הטוב ביותר על "E.T" עם קניה ווסט.

גם ג'וני דפ זכה בשני פרסים (השחקן האהוב והמדבב האהוב על "רנגו") ולא הגיע לקבלם, כמו גם ליידי גאגא שזכתה בפרס אלבום השנה על "Born This Way" וקים קרדשיאן, שזכתה בפרס הסלב הטוב ביותר בריאליטי.

מי שכן הגיעה היתה ליה מישל, שזכתה בפרס השחקנית הקומית הטובה ביותר על תפקידה ב-"glee". נינה דוברב מ"יומני הערפד" זכתה בפרס השחקנית הדרמטית. ניל פטריק האריס זכה בפרס השחקן הקומי הטוב ביותר על "איך פגשתי את אמא" וניית'ן פיליאן זכה בפרס השחקן הדרמטי הטוב ביותר על "קאסל".

ליה מישל. GettyImages
אוהבת אתכם בחזרה. ליה מישל/GettyImages

הטקס מעניק אינספור פרסים נוספים בשלל תחומים וקטגוריות: מורגן פרימן זכה בפרס אייקון הקולנוע, קלואי מורץ זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר מתחת לגיל 25, מארון 5 זכתה בפרס הלהקה הטובה ביותר, יו ג'קמן בפרס כוכב האקשן הטוב ביותר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully