וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה תבדוק את סיקור המתנחלים בחדשות 2

12.1.2012 / 16:57

בעקבות תלונות של אנשי ימין על הכתבה בה הוצג כלב במדי קצין צה"ל, הרשות השנייה תבחן את טענות אנשי הימין שהתגובה אינה מספקת וכי סיקור יחסי המתנחלים וצה"ל מוטה

המתיחות בין חברת החדשות של ערוץ 2 לבין אנשי הימין עולה מדרגה. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בכוונת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו לבחון לעומק את הטענות על האופן שבו מסקרת החברה את ההתנגשויות בין אנשי הימין לצה"ל, כמו גם לבדוק האם תגובת החברה לאייטם שבו הוצג כלב מחופש לקצין היתה מספקת.

בתחילת השבוע הציג כתב השטחים של החברה, אוהד חמו, תמונה של כלב אשר הולבש במדי קצין צה"ל ואשר נפוצה לדבריו בפורומים באינטרנט. התמונה הוצגה במהדורה כלקוחה "מתוך פורום המזוהה עם הימין", ובהקשר של "היחסים המעורערים בין הימין הקיצוני לבין צה"ל", כך בפתיח הכתבה. הפרסום גרר אחריו תגובות נזעמות מאנשי ימין שהצביעו על כך שהתמונה לקוחה מפורום אחר והועלתה לפני מספר שנים בהקשר אחר לגמרי.

בעקבות התלונות שנפוצו ברשת, הקריאה מגישת המהדורה, יונית לוי, הבהרה בפני הצופים בדבר מועד הצילום, אך אנשי ימין לא מצאו את ההבהרה מספקת – ודרשו מהרשות לבחון את הסוגיה העקרונית לעומק ולדרוש מהבהרה לפרסם התנצלות. במקביל, הסירה חברת החדשות את הכתבה מאתרי הזכייניות ב-ynet ובמאקו ואין אליה גישה.

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "אכן התקבלו פניות בנושא אצל נציב פניות הציבור של הרשות השנייה והנושא נמצא בבדיקה מול חברת החדשות".

את תגובת חברת החדשות לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully