וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אמדורסקי עוזב את הארץ

13.4.2002 / 16:00

בראיון ל"סופשבוע" של "מעריב" אומר אמדורסקי: "ערך החיים חשוב לי והאידיאולוגיות והדתות והלאום והדגלים יכולים להיכנס לי לתחת"

לאסף אמדורסקי נשבר מהמצב, ובקרוב הוא הולך לממש את תכנונו משכבר ולנסוע לניו יורק. בראיון ל"סופשבוע" של "מעריב" מספר אמדורסקי לאורי סלעי על כך שהוא פשוט רוצה לחיות. "יש לי ויזת אמן, אני, מיכל והילדה נוסעים לניו יורק ב-1 ביוני, בדיוק כשנגמר החוזה על הדירה כאן, ולא נשארים פה".

בתו בת השבעה שבועות של אמדורסקי, מילה, היא גם פקטור בדרך של המזוודות לנתב"ג. "אני מפחד למות, אני מפחד שהיקירים שלי ימותו בשלב מוקדם מדי ממה שמגיע להם... יש לי יצר הישרדות שאני רוצה לחיות וערך החיים חשוב לי והאידאולוגיות והדתות והלאום והדגלים יכולים להיכנס לי לתחת. אני פשוט רוצה לחיות. כאן אני לא יכול להיות אדם, אני יכול למות מחר. אני פשוט חרד לקיום של עצמי".

האולפן של אמדורסקי שוכן סמוך לקפה ביאליק, בו התפוצץ בשבוע שעבר מחבל מתאבד. "אני ידעתי שיהיה פיגוע בביאליק, אני אמרתי את זה. כבר חודש לא ישבתי שם, סירבתי לעשות שם פגישות. אני מפחד מהדבר הזה נורא ולא יושב בבתי קפה כבר כמה שבועות".

גם ויזת האמן שברשותו של אמדורסקי הפכה את המהלך לקל וברור יותר. "אם היה יותר פשוט היום לעבור לגור באמריקה, אני מבטיח לך, היית רואה השבוע נהירה של אלפים".

*** בשל תקלה טכנית וריבוי תגובות הגולשים, כמה מתגובות הגולשים לכתבה נמחקו. עם הגולשים סליחה.
בסוף הכתבה מופיע לינק לתגובות הגולשים הקודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully