וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טופז: "יש לצאת מכל השטחים הכבושים"

19.4.2002 / 13:59

במאמר שהתפרסם ב"מעריב" קרא טופז להקמת מדינה פלסטינית ללא תנאים ולנסיגה חד צדדית הכוללת את מזרח ירושלים

הראשון בבידור קרא בסוף השבוע ליציאת ישראל מכל השטחים הכבושים והקמת מדינה פלסטינית. במאמר שהתפרסם במוסף לשבת של "מעריב" כותב טופז: "ישנה דרך שאם נחליט ללכת בה נוכל להיות אור לגויים. ובעיקר נוכל להיות שלמים עם עצמנו בטוחים בתוך גבולותנו ומוכנים להצעיד את המדינה לעידן חדש של שגשוג ולתחושת גאווה על היותנו ישראלים".

טופז אמנם מצהיר במאמר כי אינו שמאלני או ימני, אולם כותב באופן שאינו משתמע לשתי פנים: "אני משוכנע שעלינו לצאת מכל השטחים הכבושים (או המשוחררים אם תרצו) ולתת לפלסטינים להקים את מדינתם בשטחים אלו". טופז מבהיר כי בדבריו הוא מתכוון גם למזרח ירושלים. "צעד זה חייב להיעשות באופן חד צדדי מצידנו ללא כל תמורה מצד הפלסטינים וללא דרישות לוויתורים שכנגד".

טופז מתייחס ליום העצמאות של מדינת ישראל וכותב: "אלה אינן 54 שנות עצמאות אלא 35 שנות שיעבוד. מאז 67' אנחנו ממולכדים במצב של שיעבוד לקונספציה של מדינה כובשת" "אנחנו חיים במדינה בלי גבולות וכשעם חי במדינה בלי גבולות - הוא גם מתנהג בלי גבולות".

במקביל מבהיר טופז כי במקביל לפעולות המדיניות הדרושות לדעתו יש לפעול גם כנגד משפחות המחבלים המתאבדים, להרוס את בתיהם ולהגלותם. טופז מסיים את מאמרו בהצהרה כי אם יימצא וייבחר מנהיג שיהיה אמיץ דיו לבצע את הפעולות המדיניות הללו אז יעזוב טופז את את עבודתו בעולם הבידור ויצטרף לפוליטיקה לצדו של אותו מנהיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully