וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב ב"בראבו"

24.9.2000 / 12:01

פיל וגליה משליכים את אוסף דובוני האכפת-לי ומאמצים לחיקם את ה- Powerpuff Girls, הכובשות את העולם בסערה

למוטאנטים יצא שם רע למדי בהיסטוריה של הקומיקס. אם הם לא ענקים ירוקים עם שרירים מתפוצצים מוורידים נפוחים, אז הם סתם מכוערים, עצבניים ונקמניים. ה- Powerpuff Girls הן המוטאציה הראשונה שמצליחה להימלט מקלישאות האימה האטומית של שנות החמישים אל עבר עתיד ורוד יותר. הרבה יותר.

בלוסום (המנהיגה), באטרקאפ (הקשוחה) ובאבלס (הבייבי ספייס של החבורה) הן שלוש ילדות בנות חמש בעלות כוחות-על, שנוצרו בטעות במעבדתו של פרופסור אוטוניום בזמן שהוא ניסה למצוא את הנוסחה המושלמת להשבחה גנטית של ילדות. מכאן והלאה הן הופכות ללוחמות אמיצות שמקדישות את זמנן להגנה על תושבי טאונסוויל מפני אויבים מרושעים כמו קוף המעבדה הסורר מוג'ו-ג'וג'ו, חבורת הגנגרנה והשטן בכבודו ובעצמו.

זאת תמצית העלילה של סדרת הפולחן לילדים (ובעיקר לילדות) של האנה-ברברה, שלקחה את חוק מאנגה מספר אחד (ככל שהעיניים של הדמויות גדולות יותר, כך הן ייראו חמודות יותר) והכליאה אותו עם מסורות אנימציה אמריקאיות (עיצובי רטרו-פיפטיז, תרחישי מדע בידיוני סוג ז' ומסרים חיוביים).

ההצלחה של הסדרה גררה אחריה סרט שנמצא עכשיו בשלבי הפקה, דיסק של הפסקול שכולל להקות אינדי אזוטריות למדי כמו שונן נייף וביס וכמות בלתי מבוקרת של טי-שירטס ומחזיקי מפתחות. בינתיים הסדרה המופלאה משודרת כאן רק בערוץ cartoon של מת"ב ("ילדות הפאואר פאף", כל יום ב- 18:00 וגם ב- 01:30 בלילה), אבל צפו בעתיד הקרוב למטר מוצרי לוואי שיגרום לפוקימון להיראות כמו דובוני-אכפת-לי דאשתקד.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully