וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורה או מקדימה

24.9.2000 / 13:19

דיסק אוסף שלישי מן ה"פיסט", המועדון הלונדוני שעשו בו ה-כ-ל. משה קוטנר מסביר - כך עושים הארדקור הומואי


דיסק אוסף שלישי מבית המועדון הלונדוני "פיסט", המועדון שמראה לכולם איך עושים הארדקור הומואי. הפיסט פועל אחת לשבוע, כרגע במועדון האימפריאל גארדנז, כשהדרס קוד הוא "עור, גומי, מדים, פי.וי.סי, מגפיים וסקינהדס". זה המקום לחובבי אס אנ' אם, אלה שהשרירנים בלי החולצות של הטרייד לא מספיקים להם, ושלא יוצאים מהבית בלי שלושה סוגי סמים לפחות בכיס (רצוי אקסטזי, ספיד והרבה קטמין).

בעלי המועדון מתגאים בכך שמדובר ב"מועדון שעשו בו ה-כ-ל" (והם מתכוונים לזה), והוא כולל גם חדר אחורי אגדי, לפנטזיות אס אנ' אם שהפודיום לא יאה להם. הדי.ג'ייז הקבועים של המקום הם אי.ג'יי דובל (שטרק שלה הופיע בגלובל אנדרגראונד הראשון של טוני דה ויט) וקארים, שממקססים סגנונות הומואיים מועדוניים מניו אנרג'י טכנו עד הארד האוס.

דיסק אחד ממוקסס על ידי דובל, שהיא הצד הקשה של המועדון, ונוטה יותר לטכנו וטראנס בבי.פי.אם גבוה, סט שגם מי שמבקר בטרייד אחת לשבוע עלול לחוות כפטיש בראש. הדיסק השני ממוקסס על ידי קארים, שנחשב לצד הצ'יזי של המועדון, אבל גם זה לא בדיוק המקום לקבל בו צ'יל אאוט: ניו אנרג'י בסגנון שהיה אפשר לשמוע פעם באוספים של ריאקט, מצופה בעטיפת הארד האוס עדכנית ומלודיות קלאב טראנס.

סט בוקר במועדון הפיסט, שאפשר רק לנסות לדמיין מה קורה בו. חור בראש מובטח, אבל אין טעם להתלונן כשזאת המטרה המוצהרת.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully