וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולא יבוא אל פינו מאכל פיגולים

27.9.2000 / 16:18

אורן פרסיקו קורא לעצור את ליאון רוזנברג בכל מחיר. וזו לא רק התספורת

ומה אומרים המקורות על ליאון רוזנברג? כלום. לעומת זאת מצאתי בתנ"ך ציטוט על בשר שנרקב, בשר פיגולים. הנה כך אומר אדני יהוה ביחזקאל פרק ד' פסוק יז (ואני מצטט): "הנה נפשי לא מט?מאה ונבלה וטר?פה לא-אכלתי מנעורי ועד-עתה ולא-בא בפי בשר פ??גול". אם קיים או לא קיים, אדני וגו' יודע דבר או שניים על סניטריה, ואם הוא לא אוכל רקב ועבשון מדוע אנחנו פותחים פה מול כפות גדושות בטומאה? רק בגלל שעושים לנו אווירון?

אינני אוהב את ליאון רוזנברג, וזו לא התספורת. הצלחתו גרמה להרבה מחבריו לשנות את היחס שלהם כלפיו, אבל אני לא סבלתי אותו עוד כשהיה לוזר. לכבוד קריירת הנוער החדשה שלו בערוץ הצעירים של הלוויין, דומה שבשלה השעה להסביר מדוע.
אם אתם חושבים שהזבל שמגיש לנו היום הז'אנר הפופולרי המכנה את עצמו "מיינסטרים" הוא דבר איום ונורא שבקושי מתקבל על הדעת, שאו פניכם לעתיד ותיוכחו כי המצב רק ילך ויחמיר. ראו את רוזנברג - כבר בשנייה שבה הפציע על המרקע הוא לקה בתחלואי הדורות הבוגרים ממנו. ואל תתנו ללבושו העדכני לכאורה להטעות אתכם, זהו רם עברון שמנמנם שם מאחורי הפריזורה המשובשת של ליאון. הוא מתחיל בפיגור מסואב, לאן הוא כבר יוכל להמשיך?

גרוע מכך, רוזנברג (ויש כבר כמה אנשים שמכנים אותו "הטל מוסרי של הבריט-פופ") פיתח לעצמו מערכת הגנה בלתי חדירה, ולכן קרוב לוודאי שאינו מודע כלל לנזקים שהוא יוצר. הוא חוטא באוטוסוגסטיה מהסוג הנלוז ביותר. אדם שמלכלך בראיונות ואז מכריז כי "המיינסטרים הוא מקום הרמוני ויפה" אינו אופטימי אלא נודניק. הליכתו לצד רפיק אל עבר חינוך ילדינו אינה הרמונית אלא מסוכנת. הריני מקים קול צעקה: יש לעצור אותו בכל מחיר.
וכן, זו גם התספורת.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully