וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת פיות: לא פוחדים לשמוע מה שיש לאמנים לומר

12.5.2002 / 9:50

אבי ביטר לוואלה! תרבות: "אני לא יודע מה יפה ירקוני אמרה, אבל כנראה שהיא לא היתה צריכה לדבר"

"מה שיש לי לומר הוא שזמרים מזרחיים בארץ הזאת צריכים לשלם לשדרני הרדיו 40,000 שקל מתחת לשולחן כדי שהם ישמיעו אותם. ככה זה בתחנות שמשדרות מוזיקה מזרחית - אם אתה זמר מזרחי ורוצה שישמיעו אותך אתה צריך לשלם 40 אלף שקל מתחת לשולחן לשדרן. וזאת לדעתי השערוריה הכי גדולה. אז לפני שאמנים מתחילים לדבר על פוליטיקה, שיפתרו את הבעיות שלהם בינם לבין עצמם.

"אני לא מדבר כמו דידי הררי כי אני אמן ולא פוליטיקאי. אם הוא התבטא פוליטית אז לדעתי הוא לא מספיק מקצוען. אמנים לא צריכים לדבר על פוליטיקה אלא לעסוק באמנות. אבל חוץ מזה כל אחד צריך לומר מה שבא לו בלי לפחד.

"יפה ירקוני אמרה מה שבא לה בלי לפחד - אני לא יודע מה היא אמרה, אבל כנראה שהיא לא היתה צריכה לדבר. לא שמעתי מה היא אמרה אבל אם כאב לה שיורים בילד פלסטיני למה לא כואב לה שיורים בילד יהודי. לא נשארו יותר חוקים בחיים. אנשים שכחו את השואה, גם הערבים וגם היהודים שכחו, אם הם מתנהגים ככה.

"היא לא היתה צריכה לדבר כי אמן לא צריך להרוס את השם הטוב שלו. ממילא אין לאמנים שום השפעה. אני יודע שאמנים ימכרו לא רק את העם שלהם, גם את האם-אמא שלהם, בשביל הפוליטיקה האישית שלהם, בשביל הקריירה שלהם. אני אם יש לי דעה, אז היא בשבילי, אני שומר אותה לעצמי.

"אני לא מבין בפוליטיקה, היה פוליטיקאי אחד בשם בגין שאותו אהבתי וזהו. לא למדתי פוליטיקה, אני לא קורא עיתונים, לא רואה חדשות. מה אני אעשה? אני יכול להציל את העולם? יש בורא עולם, שהוא יפתור את הבעיות".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי ביטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully