וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל צפויה לחזור להופיע בפרסי הבריטס

12.1.2012 / 20:01

הזמרת הבריטית תסתער גם על הפרס הבריטי היוקרתי עם מועמדויות בקטגורית הזמרת, הסינגל והאלבום הטוב ביותר ובונוס: הזמרת אמורה להופיע בטקס

אדל, כצפוי, היא המועמדת המובילה לפרסי הבריטס, הפרס הבריטי היוקרתי ביותר המוענק מדי שנה. הזמרת, שגם צפויה לדרוס את הגראמי, מועמדת לפרס הזמרת הבריטית הטובה ביותר, פרס האלבום הטוב ביותר על "21" וכן הסינגל הטוב ביותר על "Someone Like You". כמו כן, הודיעו מפיקי הטקס כי אדל תהיה בין המופיעים בו. כרגע לא ברור אם אדל תופיע בפרסי הגראמי, אשר ייערך ב-12 בפברואר, לפני הגראמי. אם לא תופיע בו, הבריטס תהיה הפעם הראשונה של אדל על במה מאז החלה הבעיה הבריאותית החמורה במיתרי קולה, בגללה ביטלה את רוב הופעותיה ב-2011.

מועמדים בולטים נוספים הם פלורנס אנד דה מאשין, המועמדת בקטגוריית הזמרת וכן האלבום הטוב ביותר על "Ceremonials" וקולדפליי, המועמדת בקטגוריית הלהקה וכן בקטגורית האלבום על "Mylo Xyloto", אלבומה הרביעי. בקטגוריית ההרכב מסתמן קרב מעניין בין קולדפליי, אלבו, קסביאן, ארקטיק מאנקיז והצמד צ'ייס אנ' סטטוס. בקטגוריית הזמרת ישנו קרב ענקים בין אדל, פלורנס, ג'סי ג'יי, קייט בוש ולורה מרלינג.

גם אד שיראן זוכה למספר מועמדויות יפה עם נוכחות בקטגוריית הזמר, הסינגל, האלבום ופריצת הדרך. בקטגוריות הבינלאומיות מועמדות ביונסה, ליידי גאגא, ריהאנה, בון איבר, דיוויד גואטה ועוד. הטקס ייערך ב-21 בפברואר בלונדון ובלר יזכו בו בפרס מפעל חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully