וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הומלנד", "בוס" ו-"The Killing": מדריך לערוץ החדש, yes oh

18.1.2012 / 12:11

ערוץ yes oh שעולה בשבוע הבא מביא את הסדרות הכי לוהטות ומדוברות בארצות הברית ואנחנו עושים לכם סדר במה מומלץ ומה מושמץ

ערוצים כמו yes oh הם מהסוג של כל מה שחובב טלוויזיה איכותית יכול היה לבקש לעצמו: שעות על גבי שעות של סדרות שנחשבות לטובות בעולם, עם תרגום, באיכות HD, בלי פרסומות ובלי פריצות לבית "האח הגדול". HOT ו-yes ניסו מספר פעמים להקים ערוצי פרימיום שכאלה שיפנו לקהל משכיל ואינטליגנטי, אבל נראה שב-yes נעזרים בפריחה הנפלאה של הטלוויזיה בארה"ב כדי לספק את הניסיון הרציני ביותר לבסס ערוץ שכזה, שגם השידורים החוזרים שלו, מ"הסופרנוס" ועד "הסמויה" ו"משחקי הכס" הם אלו שמתבקש לצפות בהם שוב ושוב.

עם זאת, חשוב לצנן את החגיגה במעט: העלייה של העונה השנייה של "אימפריית הפשע" רק עתה, היא אכן, סוג של פשע. yes היו מהחברות שהרגילו אותנו לדרוש את הסדרות שלנו כאן ועכשיו, לפעמים בהפרש של יום ולפעמים של 24 שעות; מה שטוב ל"אמריקן איידול" או "דקסטר" חייב להיות תקף בסדרות כמו "אימפריית הפשע", "הומלנד" ועוד. אם הערוץ ישרוד, הדרישה הזו תהא תקפה גם לעונת האביב שתביא איתה את העונה השנייה של "משחקי הכס" ופנינים נוספות מרשתות כמו HBO ו-AMC. עד שזה יקרה, וואלה! תרבות הכינה לכם מדריך זריז לסדרות החדשות שעולות בערוץ הטרי, כי בכל זאת – שלא תגידו שאין מה לראות בטלוויזיה.

"הומלנד"

האיחור המשווע בהגעתה של "הומלנד" לא אמור להרוס את החגיגה: כפי שהוכתרה מהרגע הראשון ודבקה בכך למשך עונה שלמה – "הומלנד", הזוכה הטרייה בגלובוס הזהב, היא לא הגרסה הישראלית של "חטופים", היא פשוט אחת מסדרות המתח הטובות ביותר שיצאו מארה"ב בשנים האחרונות ותצוגת משחק מאלפת של קלייר דיינס, כשלצדה אנסמבל מוכשר ואמין. סיפור הבסיס אמנם נעוץ בגרסה הישראלית וגם המעורבות של יוצר "חטופים" גידי רף מורגשת באופן מבורך, אבל הסיפור אמריקאי ובעיקר ערכי ההפקה אמריקאים לחלוטין. פשוט סדרה מעולה.

בשורה התחתונה: לצפות, גם בשבי.

ימי שבת מה-21/1, 21:35

אבי ניר על הזכייה בגלובוס הזהב: "מפנה ביחס לטלוויזיה הישראלית"

"בוס"

"בוס" נכנסה לאתגר מורכב ומרתק: מצד אחד, סדרה על פוליטיקאי שלא ארון סורקין כותב אותה; מצד שני, סדרה על הצד האפל של העיר שהיא לא "הסמויה". "בוס" דרסה את האתגר הזה כמו שראש עיריית שיקגו בסדרה, טום קיין (בתפקיד ענק של קלסי גרמר), דורס את יריביו. עלילה שייקספירית כמעט, כתיבה מושחזת, דמויות משנה פיצוציות, סצנות מין כמעט פורנוגרפיות – "בוס" היא הסדרה האפלה והאלימה הכי שמחה שאפשר היה לבקש, עם חתיכת פרק סיום שכדאי לחכות לו.

בשורה התחתונה: הצביעו "בוס" בקלפי

ימי ראשון מה-22/1, 22:00

"מוארת"

לורה דרן, שלא זכתה ליותר מדי זמן מסך בקולנוע מאז ימי "פארק היורה", מגיעה לטלוויזיה עם תפקיד ראשי ראשון ב"מוארת" כאיימי - אישה קרייריסטית שהגלגל עליו רצים עכברי המטריקס ירק אותה מתוכו אחרי שהיא מתמוטטת בהתקף עצבים פומבי ומרעיש. מיד אחרי ההופעה ההיסטרית שלה בפתיחה אנו מקבלים איימי אחרת, רגועה עד חשד, אופטימית עד טמטום ובעיקר – משוקמת. אותה איימי "מוארת" מגיעה אחרי שיקום במרכז תשושי נפש, מצוידת בכלים החדשים שרכשה כדי לתקן את הריסות פומפיי האישית שלה. דרן נותנת הופעה משכנעת למדי כאישה במשבר גיל הארבעים שממציאה עצמה מחדש, והיא משונה וחמודה במקביל.

בשורה התחתונה: לצפות, למרות שלא ברור בדיוק אם אמורים לאהוב או לרחם על הדמות הראשית.

ימי רביעי מה-25/1, 21:30

"לאק"

בהתחשב בעובדה שהתפקיד הקולנועי האחרון של דסטין הופמן היה כמדובב ב"קונג פו פנדה 2", נראה שהטיימינג בו הוא עובר לשאת על כתפיו את סדרת הדגל החדשה של HBO לא יכול היה להיות מוצלח יותר. "לאק" סובבת סביב עולם מירוצי הסוסים הסוער, כשהופמן מגלם איש עסקים שזה עתה השתחרר מהכלא ומעורב מעל הראש בהימורים הקשורים בזירה.

הפרק הראשון של הסדרה, שתשודר בישראל ארבעה ימים לאחר עלייתה בארצות הברית, אינו מרחם על הצופה ודוהר קדימה לפריסת רוחב יריעה דרמטי – מבעלי הסוסים (כשאחד הבולטים בהם הוא ניק נולטי המצוין), דרך המאמנים, הרוכבים ועד לאחרוני המהמרים. עבור הצופה הישראלי, שמכיר את הספורט הזה כמו את הביאתלון באולימפיאדת החורף, אמנם נדרש מאמץ נוסף להבין את ההתרחשויות אבל הוא לחלוטין שווה את זה.

בשורה התחתונה: לצפות, רק אם אין לכם נטייה לאבד את המשכורת שלכם על שולחן הפוקר או רתיעה מחרא של סוסים.

ימי חמישי מה-2/2, 22:00

"The Killing"

סדרות טלוויזיה המבוססות על פרשה מסתורית אחת שאמורה להחזיק על כתפיה עונה שלמה, ואז, במקרה של הצלחה, עוד כמה שיגיעו אחריה, הן מצרך נדיר. מאז "טווין פיקס" לא ראינו וכו'.

ובכן, ברוח המתח הסקנדינבי השורה על התרבות המערבית הביאה רשת AMC חיזוק ל"מד מן" שלה בדמות "The killing" - עיבוד אמריקאי לסדרה דנית מוצלחת במיוחד, קודרת, יפהפיה, מסקרנת וחכמה. אחרי התחלה מצויינת, היא אמנם מאבדת קצת גובה, אבל עדיין, מדובר ברכש מוצלח שלא כדאי להחמיץ. הסוכן דייל קופר אאוט, בלשית לינדן אין.

בשורה התחתונה: לצפות בטח שלצפות, ולהצטייד באורך נשימה.

ימי חמישי מה-26/1, 21:10

השתתפו בכתבה: לילך וולך, הדר טורוביץ', חן רוזנק ועינב שיף.

* גילוי נאות - וואלה! ו-yes הן חברות אחיות תחת קבוצת בזק

איזה סדרות נוספות הייתם רוצים שיגיעו למסך? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully