וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: קותי סבג בדרך להיות אלירז שדה

16.1.2012 / 6:50

קותי סבג התעורר ומסמן את עצמו כיורש של אלירז, מלבד סצנות הנשיונל ג'יאוגרפיק עם דודו קפרא. בלוג "האח הגדול" משתתף בצערו של קציצי ותוהה איזה שיר סקס בטי קפרא רוצה

מלכי השכונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם לא צוחקים על קים, הם שמעו מה קורה בהפועל תל אביב. קפרא וקותי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארבעה פרקים הוא הסתתר במעמקי הקפוצ'ון, אבל פרק "האח הגדול" של אמש (ראשון) הוקדש כולו לקותי. חריף יותר מג'קי, רהוט פחות מאלירז, נראה פחות או יותר כמו הכלאה של שניהם אחרי שנפלו מצוק לתוך שדה קקטוסים רדיואקטיביים – אבל עשוי מאותם חומרים, של הפשפש חם הלב שעלה מן האשפתות אל דלת היציאה מהווילה והעיף משם קונפטי על הפשפשים האחרים. יש בו כל מה שיש בדמות של סרט בורקס: הוא יודע לטנף בגבריות עם דודו בחצר, והוא יודע לעפעף את הצורה ליאנה ולחשוף בפניה כמה גדול הילד הפנימי שבו עד שהיא תרצה לבלוע אותו לתוך הרחם שלה. ואת כל זה הוא עושה במראה של "הרגע התעוררתי בתוך גוויית בופאלו" ועם קול שעוד יגרום להתפטרות המונית של תמלילני התכנית. ייתכן מאוד שכוכב נולד כאן, אבל הוא לא הולך לצחקק עם גל אוחבוסקי בשום אולפן. מקסימום עם מרגול.

ואיך אפשר לדבר על קותי בלי להזכיר את חברו הטוב, מר בלולועאה מלעואאלאאה קפרא, שלידו סלאח שבתי הוא חתן פרס ישראל לדיקציה והגייה. את נהמת מילותיו כבר מזמן נואשתי מלהבין, והדיאלוגים בין השניים נראים כמו סצינה מנשיונל ג'יאוגרפיק, של ציפור עומדת על קרנף. הקרנף בוהה באותו עלה כבר יומיים ונוהם מדי פעם "בלולואעאה?" והציפור עונה בסבלנות "לא, דודו, תפאורה, לא מטאפורה. מטאפורה זה דימוי". קסום ממש לראות איך הנער המאותגר הזה מלמד את דודו קצת עברית. שיחות החצר ביניהם היו יכולות ללמד גם אותנו רבות על החיים, אם רק היינו יודעים לדבר בלולועאית.

הטרגדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מילא שיר על סקס, אבל איפה הילד? מה אנחנו, משתכנזים?" דודו ובטי בלולולעא/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שלא תעשו, ולאן שלא יוביל אתכם הגורל, אל תגידו אף פעם לבטי קפרא לשיר שיר על סקס. "זאת היתה רק בדיחה!" זעק רגב, שעשה בדיוק את הטעות הזאת, כשדודו השתולל מכעס ("בולולואעעה"). אנשים חמים ופשוטים נורא מתעצבנים כשמתבדחים להם עם הנשים. אבל מאז בטי עזבה את הבית, ועכשיו מוטלת האחריות על דודו לבדו להביא כבוד לשם "בלולועאה". כמה דמעות נשפכו, כמה קלוז-אפי "בוכה בגשם" של אבי ביטר, כשהוא נפרד ממנה על המדרגות, וחזר לבית בלעדיה. לו רק ידע ששם למטה, באולפן ההדחות, ארז ואסי שרים לה "טרה לה לה לה סקס". ואין מי שיושיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הקומדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חכי רחלי, גם אותך הוא י***ן. קים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סלפסטיק השבוע הוא, ללא ספק, קים-קציצי מועד לתוך חור הביוב באמצע הריקוד. לא ברור איך הפקה מתוקתקת שכזו מרשה לעצמה להשאיר בורות פעורים מתחת לשמנים שלה, ועוד כאלה שמתמחים בתביעות. אבל העיקר שכולנו צחקנו. צחקנו וצעקנו "הקצין השוודי נפל בקקי", ביחד עם יעל. אם זה היה איתם, לא הייתם צוחקים. אין מוזיקה מצחיקה כשעיוורים נופלים.

יסורי וולטר הצעיר:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר סופי בביוב? רק הגענו! וולטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומני היקר, דיירי הבית ככל הנראה נדבקו בחיידק מאביבית, כי הם שמו על עצמם שליכטות של איפור ונראים עכשיו כמו גופות מהלכות. את סופי הכניסו לתוך חור הביוב. לא חשבתי שזה יקרה כל כך מהר.

ומייקל ג'קסון היה אומר:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גידי גוב בכוכב נולד? מה אתם אומרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרה לה לה לה סקס.

הציטוטים:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הערת העורך: אני יודע איפה רחלי גרה. קותי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה לא החיה הזאת שעובדת בדואר, עם המכתבים?" (דודו מנסה להבין למי שייכת הגולגולת עם הקרניים)
"בואו בנים, בואו למיטה שלי" (יעל מנסה לשכנע את עצמה שהיא קוגרית)
"אני מת לזרוק את זיוה לשכשוכית" (קים זומם על הגעלת כלים)
"כשאני נפלתי מקומה שלישית, אימא שלי נקרעה" (קותי מעלה זכרונות)
"הוא כל הזמן מכין תה, מכין תה מכל דבר" (קותי מסביר מדוע הוא מעמיד את ערן להדחה)
"איך בא לי לקלל, אלוהים" (קותי בגמילה)

ויורם זק היה אומר:

אילוסטרציה. עומר מירון
אילוסטרציה/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully