וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "מד מן" מתכננת פתיחה גרנדיוזית

17.1.2012 / 15:13

פרק הפתיחה של "מד מן" יוארך לשעתיים וריאליטי ילדים חדש יתבסס על פעולות צופים. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: AMC מציגה את "החבר'ה הטובים" ואת "מד מן" 2012

סיור החורף של המבקרים ממשיך להניב כותרות. רשת AMC חשפה השבוע כי היא עובדת בימים אלה על סדרת דרמה חדשה על פי סרטו של מרטין סקורסזה משנת 91' - "החבר'ה הטובים". את הסדרה יפיק ניקולס פילגי, מי שכתב עם סקורסזה את הסרט ועשה את העיבוד מהספר המקורי. נכון לרגע זה, טרם דובר על ליהוקים הראויים להיכנס לנעליהם של רוברט דה נירו, ריי ליוטה וג'ו פשי.

עוד חשפו מנהלי הרשת, את תאריכי החזרה המדויקים של הסדרות המוערכות "The Killing" (בראשון לאפריל) ו"מד מן" (25 במרץ) והוסיפו כי כל סדרה תקבל פרק בכורה בן שעתיים שלמות. את תאריך החזרה של "מד מן" הדליף הכוכב ג'ון האם שצפוי לביים את אחד הפרקים בעונה הקרבה והציפייה אליה כבר הורגת את המעריצים, שננטשו רגע לפני מפנה דרמטי נוסף בחייו של דון דרייפר.

בנוגע ל- "The Killing", סיפרו מנהלי הרשת, כי התעלומה "מי הרג את רוזי לארסן?" שליוותה אותנו לכל אורך העונה הראשונה, ושלא קיבלה מענה בסופה, תקבל מענה רק בסוף (!) העונה השנייה, אז נדע סוף סוף מי רצח את הנערה המסכנה בת ה-18 ותחב אותה לתא מטען. המנהלים הודו כי לקחו את הביקורת הקשה של הצופים והמבקרים על סיום העונה הראשונה ללבם, וטענו כי למדו ממנה. אנחנו בכל מקרה, נצטרך לחכות עד לסוף העונה החדשה כדי לראות בדיוק מה הם למדו.

המיותר: ABC מבטלת את "Work It" אחרי שני פרקים בלבד

עוד בטרם הספיק הדיו להתייבש על דפי נתוני הרייטינג החליטה רשת ABC לבטל את הקומדיה "Work It" שעלתה לפני שבועיים בלבד לאוויר. הסדרה עוסקת בשני גברים מובטלים שמחליטים להתחפש לנשים כדי להתקבל לעבודה כסוכני מכירות של חברת תרופות (זו הנקודה בה אתם תוהים למה הסדרה עלתה מלכתחילה). שני הפרקים הראשונים גם זכו לנתוני רייטינג נמוכים יחסית, ונצפו על ידי כ-6 מיליון צופים בלבד לפרק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אצל המבקרים התקבלה הסדרה בקיתונות של בוז. "נוראית ומביכה" כינה אותה מבקר ה"הוליווד ריפורטר" טים גודמן, שהמשיך וכתב כי הסדרה "כתובה בצורה עלובה, משוחקת בצורה מוגזמת ומופקת ללא כל בושה". קן טאקר מה"אינטרטיימנט וויקלי" כתב כי "אין שום ספק שמדובר בסדרה עלובה" והשווה אותה לקומדיה דומה משנות ה-80 – בהחלט לא השוואה מחמיאה. כאילו שזה לא מספיק, עוד בטרם עלייתה לאוויר הצליחה הסדרה לעצבן ארגוני גאים שונים שטענו כי היא "מחזקת סטריאוטיפים שקריים ופוגעניים על טרנסג'נדרים".

הביזאר: האם אתם קשוחים יותר מילד בצופים?

צופים. AP
כיבוי צופים, מישהו?/AP

ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק עובד בימים אלו על שעשועון חדש ששולח את מתמודדיו שנים אחורה – בחזרה לתנועת הנוער: בשעשועון החדש שיענה לשם "האם אתה קשוח יותר מילד בצופים?" (תרגום חופשי) יצטרכו מתמודדים מבוגרים לנצח צופיפניקים קטנטנים בשלל משימות ולזכות בתגים הנכספים בהם זוכים ילדי התנועה לבושי החאקי בארצות הברית.

המשימות יהיו לקוחות מתוך ספר הצופים האמריקאי בן 100 השנים. אחד ממפיקי התכנית אמר השבוע, כי מדובר בשעשועון "אותנטי, יש לו צירופי מקרים משעשעים ומעניינים ודמויות 'אנדרדוג' עם סיפורים מעניינים לספר. ובכנות, מי לא אוהב את הצופים?".

ליהוק שיחוק: כוכב "אמריקן איידול" הפך לכוכב טלוויזיה בפיליפינים

דיוויד ארצ'ולטה זכור לרובנו כמתמודד בעל החיוך המתוק שהגיע למקום השני בעונה ה-7 של "אמריקן איידול". עכשיו, ייתכן ויוכל לצרף את הטייטל "כוכב טלוויזיה בפיליפינים" לרזומה הלא-מאוד-מפואר שלו. ארצ'ולטה בן ה-20 לוהק לאחרונה לדרמה של רשת TV5 המקומית והוא צפוי לשהות מספר שבועות בבירה מנילה לצורך צילומים.

הכוכב כבר הצליח לעשות כותרות כאשר לפני כחודש הודיע כי ייקח הפסקה של שנתיים מהמוזיקה לטובת משימה מורמונית שעליו לעשות, כחלק מהשתייכותו לקהילה זו. "זה לא בגלל שמישהו אמר לי שאני חייב לעשות את זה ולא בגלל שאני לא רוצה לעסוק במוזיקה יותר", אמר ארצ'ולטה, "זה בגלל שאני מרגיש שזה הדבר הבא שעליי לעשות בחיי".

לינק לעת צרה: בעיה רפואית? תתייעצו עם הרופא מ"רוק 30"

כריס פרנל. imdb
שביתת מתמחים? נביא את ד"ר ספייסמן/imdb

ד"ר לאו ספצ'מן (או ד"ר ספייסמן כמו שטרייסי ג'ורדן קורא לו) מ"רוק 30" מוכר לכולנו כרופא שלא היינו רוצים לבקש ממנו אפילו פלסטר. אבל אם בכל זאת חפצה נפשכם בעצה רפואית מהמאסטר המדומה, אתם מוזמנים להיכנס ללינק הזה, לספר לדוקטור מה כואב לכם ולקבל את עצתו. רק בריאות.

הקטע שעשה לנו את השבוע: הרפובליקנים מעולם לא היו מצחיקים יותר

חבורת "Funny Or Die" החליטה לרכז כוחות ולהשתלח במועמדים לראשות המפלגה הרפובליקנית – דמויות הזויות בפני עצמם - בסרטון שעושה צחוק מהדיבייטים בהם משתתפים המועמדים במהלך מערכת הבחירות. בסרטון תוכלו לראות את "המועמדים" מציגים את עמדותיהם האמיתיות במענה לשאלותיו של לא אחר מאשר הפנסיונר לארי קינג.

לא יכולים לחכות לעונה החדשה של "מד מן" - שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully