וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג ארה"ב: גלובוס הזהב בנתון דומה לשנה שעברה

16.1.2012 / 22:23

משדר גלובוס הזהב של NBC זכה השנה לממש מעט פחות צופים מהשנה שעברה, אבל המרוויחה הגדולה של הערב היא רשת FOX והסדרה החדשה "Napoleon Dynamite"

נתוני רייטינג ראשוניים שמתקבלים בארצות הברית מראים כי טקס פרסי גלובוס הזהב ה-69 משך השנה מעט פחות צופים מזה של שנה שעברה.

מול הטקס, שהועבר בארצות הברית ברשת NBC בין השעות 20:00 ל-23:00 (פסיפיק) והנחה אותו ריקי ג'רוויס, התחרתה רשת FOX שהעבירה בשידור חי את משחק הפוטבול של הניו יורק ג'איינטס מול גרין ביי פקרס (שהפסידו), משחק שגלש לתוך הפריים-טיים בחלק ממדינות ארצות הברית. הדבר סייע ל-FOX להשאיר אצלה רבים מהצופים ושיפר גם את הנתונים אותם הציגה השקת הסדרה החדשה "נפוליאון דינמיט" המבוססת על הסרט בעל אותו השם. בהמשך הערב הוקרנו גם "משפחת סימפסון" ו"איש משפחה".

בסך הכל צפו בטקס 16.8 מיליון בתי אב שצפו בטקס, כך לפי הנתונים הראשוניים שמתפרסים כעת בארצות הברית, לעומת 17 מיליון בשנה שעברה.

טקס השטיח האדום ירד השנה מנתון של 4.5 מיליון משקי בית בשה שעברה לנתון של 3.8, בעוד רשת FOX ממול נהנית מהשעה האחרונה של המשחק עם 14.3 רייטינג בין גילאי 18 עד 49. בסך הכל צפו במשחק 40.1 מיליון איש, כך לפי ההערכות. המשך הפרוגרמינג של סדרות אנימציה התעכב ב-12 דקות בגלל השידור החי, וצפויים שינויים בנתונים הסופיים.

"נפוליאון דינמיט" משכה אליה 9.5 מיליון צופים לפרק הראשון ו-7.2 מיליון לפרק ששודר אחריו. "משפחת סימפסון" עומדת על 6.8, אך "איש משפחה" רשמה 8.5 מיליון צופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully