וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": מה נעשה בלי ברי וזיוה?

18.1.2012 / 0:24

ההדחה של ברי וזיוה ניקתה את הבית מהגועל נפש שיצא מהפה שלהן, אבל גם דפקה את ההפקה שנותרה רק עם האובססיה של קותי ליאנה. בלוג "האח הגדול", עם שם של בורקס

יש אלוהים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
OMG. ברי וזיוה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקב"ה בהלם. דלתות הבית נפתחו ושתי מכשפות הצפון דהרו בצווחות קודש במורד המדרגות, רומסות את אסי עזר לטאפט. שני מוקדי הרעש המרכזיים של התכנית הסתלקו בבת אחת, מותירים את צוות קופרמן המומים ומבולבלים. עם מי נריב עכשיו? פאק, אפילו ערן הצה"ליסט וסער השמאלינסט מפטפטים באחווה על הדרת נשים, ודודו אומר לוולטר שהוא מכבד את דעותיו. עם זה לא כותבים פובליציסטיקה.

אבל זה קרה. בקושי סיימה זיוה לפזז בסלון "העם אוהב אותי, הוא מאס באלימות, אחד מי יודע, ילדים נלחמים בחרבות וחוזרים בארון מתים" וכבר היא נרקקה החוצה מהבית כמו ליחה בעונת מעבר. ברי, שנבהלה מכמות הצומי שהאסיסטנטית הפושטית שלה מקבלת, רצה לפניה ומיהרה לצאת יחד איתה חבוקה, כדי לגונן עליה בגופה מפני המצלמות. באותם רגעים הפכה ברי למה שהיא תמיד חלמה להיות: הרבנית קוק שמניפה ידיים מול איצטדיון מריע, פירור שצנח משפתו של אלוהים עצמו בזמן שאכל טוסט. הגעגועים לימי הזוהר שלה, כשגברים סמוקים שאגו סביבה בתשוקה, סוף סוף באו על סיפוקם, בזמן שהקהל המשולהב צועק מכל עבר "קותי, קותי". "הם חיכו לי", היא קראה מול ארז ואסי, בזמן שזיוה מנסה להיזכר ברגעים הגדולים שלה בתכנית או וואטאבר, "הם חיכו לי גם כשנעלמתי כל השנים האלה, הם מעריצים אותי". "והבנים בבית, ווא ווא", התעקשה זיוה להמשיך לדבר. "ברי הדפה אותי, היא לא נתנה לי לשכנע אותה לחזור", התלונן אסי. "אני די מאוכזב", הודיע ארז. וכך באה אל קיצה תקופת וואט דה פאק קסומה בתכנית. אפשר לחזור לדרוס ילדים.

הקומדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזה הפרצוף שלו כשהוא רגוע. תמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

משימת ההפחדה סיפקה בידור רב. הכי מבהיל היה הקטע שבו ברי אמרה "מה, אתה בעד זה שיהודיות יסתובבו עם ערבים?" ואז סער קפץ בפתאומיות מתחת לשמיכה שלו וצרח "כן!!!". בהחלט יותר מפחיד מלשים כל מיני שאריות מנומנמות מ"הג'ונגל של אלי" ברחבי הבית: נחש לפעוטות, עכברטוץ' חביב ופאוץ' בצורת תנין (או כפי שרגב כינה אותו – "בוא תראה, הביאו פה איזה דג").

אבל לא קשה כל כך להפחיד את הדיירים – תמיר משתין במכנסיים כשרק מוסרים הודעה בכריזה, איתם בטח קפץ בפחד מכל שינוי פתאומי של מיקום השידה, ולברי מספיק להגיד: "תראי, טיעון!" בשביל שהיא תברח בצעקות "רבי חנניה היה אומר". העולם מקום מאיים כל כך.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הדרמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קותי, יש לנו שלוש מילים בשבילך: האח הגדול ברזיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרויקט פר"ח ממשיך ללבלב, אם כי יאנה מתחילה להפגין סימני התנגדות אקטיבית נגד חיזוריו של קותי. בינתיים הם מתקוטטים – מתקותתים, אם יורשה לי – ספק בצחוק ספק באונס קבוצתי. "אנשים עוד יחשבו שאני כופה את עצמי עלייך", מצחקק קותי בעודו כופה לה את הצורה. היא צוהלת עמו בכיף, אבל רק כשקים מצטט אג'נדות ("אותי לימדו שלא זה לא") ויעל מביעה גועל ("לא נכנסים בעונת הייחום בין החיות"), יאנה פתאום תופסת את עצמה, נזכרת שהיא ליידי וטורקת לקותי את המכנסיים. האם הוא יוותר? לא ולא. "אותי לימדו שכשאת אומרת 'לא' למה את מתכוונת", הכריז, ומיהר להסביר ליעל ש"אני אוהב אותה, לא בקטע מיני". פשוט שתי נפשות שהתחברו להן, ועכשיו הן מעופפות באחו עם פיות, ומדי פעם נפש אחת תופסת לנפש השניה בציצי. האם יש עתיד לאיחוד הרוחני הזה? עכשיו, כשאין יותר את זיווה שתבאס ליאנה את הצורה, יש למה לצפות.

הטרגדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגיד תמיר, את דון דרייפר אתה מכיר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברי הבטיחה לתמיר שכשתצא מהבית, היא תגייס אותו לקמפיין הבא שלה, כי תמיר הוא "נשמה גבוהה ביותר". "מה הקמפיין הבא שלך?" שאל תמיר, במקום להגיד "משוגעת אני אקרא למשטרה". "זה סוד כמוס", היא נצצה בתגובה. תפסו מחסה, ברי השתחררה מהווילה והיא עומדת לפתוח בקמפיין על איזה באסה זה חילוניים וכמה הקב"ה הוא אחלה או משהו כזה, ותמיר הולך להיות התקציבאי שלו. איש מכם אינו מוגן.

ייסורי וולטר הצעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומני היקר, עכשיו אני כבר לא בשרי?

ושימי היה אומר:

שוב אני? נמאס.

הציטוטים:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: בורקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אבל אתה מייקל!"
"אני לא מייקל" (ברי וסער בוויכוח עוצר נשימה)

"אנחנו לא יודעים אם הוא כן או לא" (קותי מרגיע את דודו שאין מצב שיוסי חם עליו, או הומו)

"זיוה תתביישי. ויש לך שם של בורקס" (קותי הורג שני מסרים במכה)

"אני הולכת לזכות, אתה לא יודע את זה?" (ברי מתנבאת)

ויורם זק היה אומר:

אילוסטרציה. עומר מירון
אילוסטרציה/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully