וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל זמיר מארח את מתיסיהו - בכורה

19.1.2012 / 7:47

הג'אזיסט הנפלא מוציא את "אין לי מקום", שיר מצוין שבו זמיר גם בעמדת המבצע ובו הוא מארח את כוכב הרגאיי. האזינו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דניאל זמיר הוא נכס מוזיקלי בנוף הישראלי. הג'אזיסט הוותיק, שגם ג'ון זורן ידע להעריך והחתים אותו בלייבל שלו, הוא וירטואוז בנגינתו וגם מבצע מחונן עם קול צלול ומרתק. זמיר מוציא אלבום חדש בו הוא מארח חברים כמו ברי סחרוף, יוני רכטר וגם את מתיסיהו, שמצטרף לזמיר בפזמון היפהפה של "אין לי מקום", השיר שלפניכם.

"זהו שיר שמגיע ממקום של כאב על המצב של העולם היום", מספר זמיר. "כפי שהוא נברא בטבעו, העולם הוא סוג של גן עדן. ציפור שרה, עלה זז ברוח על ענף של עץ, מים, אויר, שמים, שמש, ממש חלום. משום מה זה נראה כאילו אנחנו מתעקשים להפוך את כל היופי הזה לערימת אשפה בלתי מתכלית, בגשמיות וברוחניות. זה נראה כאילו אין עוד הרבה לאן ללכת עם מה שנהיה מהעולם שלנו".

"השיר 'אין לי מקום' הוא לא שיר דיכאון", מוסיף זמיר. הוא חלק מתפיסת עולם שאומרת שצריך להודות בדברים הלא טובים, הטעונים שיפור, כי להבין שיש מחלה זה כבר חצי מהריפוי. קיבלנו את המתנה הנפלאה ביותר, חיים, על כוכב ייחודי שאין כמותו בכל תבל. אם נדע להסיר את כל הקליפות יתגלה בפנינו עד כמה טוב לחיות ולהיות בו".

לפני הופעת הבכורה לאלבום החדש, זמיר ישתתף במופע "שטעטל ליום אחד", מופע מיוחד בהשתתפות הלב והמעיין, אילן דמרי (המדרגות) ודניאל זמיר, שייערך במסגרת פסטיבל "זמן פיוט" ב-5 בפברואר במרכז ברודט בתל אביב.

דניאל זמיר. עמרי בראל,
נכס. דניאל זמיר/עמרי בראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully