וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולפן שישי: דני קושמרו פורש מהמירוץ להנחיית התוכנית

19.1.2012 / 11:24

קושמרו, שנחשב למועמד המוביל להחלפת יאיר לפיד, הודיע כי הוא מעדיף להישאר במהדורת מוצאי השבת. המועמד החדש: אודי סגל, שצילם פיילוט

המירוץ לכיסא מנחה אולפן שישי: הבוקר (שלישי) הודיע דני קושמרו, אשר הגיש את התכנית בשבוע שעבר במקומו של יאיר לפיד, כי הוא מסיר עצמו מרשימת המועמדים. "בעניין אולפן שישי, הודעתי לבוס שאני מעדיף להישאר במוצ"ש. יש לי שם חופש עיתונאי יוצא דופן, יצרנו שם צוות ותכנית שקשה לי לוותר עליהם, כתב בדף הפייסבוק שלו. להיות אחרי החלטה זו תחושה נעימה מאוד. משחררת. אז להתראות במוצ"ש. כרגיל".

בתוך כך נודע כי הכתב המדיני של חברת החדשות, אודי סגל, יתמודד גם הוא על התפקיד – שאליו ייבחר עיתונאי מתוך חברת החדשות. סגל צילם פיילוט ראשון להגשת התכנית אותו מגדיר גורם בחברת החדשות כמוצלח, והוא נחשב למועמד מוביל להגשת אולפן שישי.

מועמדים נוספים הם מגיש "שש עם" עודד בן עמי, מגישת "פגוש את העיתונות" דנה ויס, הכתבת הפוליטית רינה מצליח והכתב בוושינגטון אהרן ברנע – אשר הגיש את התכנית במשך יותר משש שנים.

"שום דבר לא סגור עדיין, ובאמת שהכל פתוח", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם בחברת החדשות. "הרי בדומה להגשתו של קושמרו בשבוע שעבר –מי שיגיש את התכנית מחר יעשה בפועל פיילוט בשידור חי". בחברת החדשות אישרו כי סגל ערך פיילוט מוקלט, ולא מסרו פרטים נוספים מעבר לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully