וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": דודו קפרא עזב את הבית

19.1.2012 / 14:26

קפרא, מהמתמודדים הבולטים בתוכנית, לא יכול היה לשאת את הדחת אשתו, בטי, ובחר לעזוב את בית "האח הגדול"

יח"צ - חד פעמי

(צפו: יוסי אורז את חפציו של דודו, באדיבות קשת)

דודו קפרא עזב את בית "האח הגדול", כך הודיעה היום (חמישי) הזכיינית קשת. לדברי הפקת התוכנית, קפרא "בחר להיפרד מדייר אחד בלבד, קותי, ועשה זאת בחדר 'האח הגדול'. משם, יצא קפרא היישר לביתו, שם יפגוש את אשתו, בטי קפרא.

קפרא (34), במקור מרחובות, הביע את רצונו לעזוב מיד אחרי הדחת אשתו, בטי קפרא, שהיתה המודחת הראשונה בעונה הרביעית של "האח הגדול". הזוג הגיע לתוכנית היישר מחתונתם ובמהלך השהייה בבית התגלה כי קפרא בהריון. לאחר הדחתה, כאמור, ביקש קפרא לעזוב, אולם שוכנע על ידי אשתו שהוכנסה לפגישה חטופה עמו, להישאר בבית. האדם הקרוב אליו ביותר בבית היה קותי סבג, מתמודד בולט נוסף בעונה הזו.

זו היציאה השנייה הבלתי צפויה מבית "האח הגדול". ביום רביעי האחרון בחרה ברי סימון לצאת מבית "האח הגדול" עם הדחת חברתה הטובה, זיוה כהן בהנם. מדובר ביציאה יוצאת דופן, שכן עד כה העונה הזו, הוצאו מתמודדים מהבית ולא יצאו מרצונם - עדנה קנטי הוצאה לאחר שהתגלה גידול בראשה ומעיין חודדה סולקה בשל התנהגות אלימה. כמו כן, בריאליטי "היכל התהילה", שנעשה על בסיס דומה לזה של "האח הגדול", הודח אבי ביטר בשל התנהגות בלתי הולמת ועבירות חוזרות ונשנות על חוקי הבית.

"האח הגדול" - לכל פרקי הבלוג "תסביך אח"

  • עוד באותו נושא:
  • דודו קפרא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully