וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוארסה ברוטה: האקסטזי הסקסי של 2012

המופע "פוארסה ברוטה" שיגיע בקרוב לישראל מספק חוויה אינטנסיבית, סקסית ורטובה, שלא מיועדת לבעלי לב חלש, אבל עושה שמח מאוד בלב

הרומן שלי עם פוארסה ברוטה, וכן אני קורא לזה רומן, התחיל באכזבה מכך שנגמרו הכרטיסים ל"פריסיליה מלכת המדבר". חמש דקות לאחר מכן הגיעה ההצעה ללכת למופע שנקרא "פוארסה ברוטה", "כוח פרוע" בספרדית פשוטה. המעבר מ"פריסיליה מלכת המדבר" למופע עם שם אלים כל כך נראה חד מדי, אבל הלחץ החברתי עשה את שלו.

במזל כמו במזל, מכל האנשים שאפשר לפגוש בניו יורק בספטמבר, נמצאה ישראלית שממש שמחה על הפראייר שעוד לא ראה את המופע ולא מסוגל להגיד לה שלמרות ההסבר הסוחף שלה, הוא לא ממש בעניין של ספוילרים. היא כמובן הבטיחה מופע סוחף והתפתחות אמנותית מעניינית, אבל לא הבטיחה את הדבר החשוב ביותר – לסתום את הפה. אחרי ההסבר המאוד מפורט, ויש לומר מפורט מדי והסדרנית שלקחה את בקבוק הבירה, התקווה האחרונה להרגיש מעט משוחררר, התשוקה היחידה שעמדה באוויר היא לקלונקס, עדיף שמונה במכה. שם, בחושך מוחלט, ללא כסאות (מכל הפרטים, הקיבוצניקית שכחה דווקא את זה), וילונות שחורים סוגרים עלייך, אנשים עומדים צפוף צפוף, והקלסטרופוביה בעיצומה. ואז, פרוז'קטור נדלק, בחור בעל חזות עוצרת נשימה צועד על הליכון, מתחיל להגביר את המהירות, ירייה, בחור מדמם. למות, ועוד בלי לראות את "פריסיליה מלכת המדבר".

ברלין 2012 והסיפור אותו סיפור, רק באולם גדול יותר. הצוות השתנה ועדיין, הבחור המרהיב ביופיו ובעל נוכחות שמעוררת בך קנאה עזה ורצון לכמה ניתוחים פלסטיים, שם. בפעם השנייה אתה בא מוכן, או לפחות חושב כך: הירייה בפתיחת האירוע שוב הורידה את הלב לאזור הגרביים ונתנה את התחושה שמי שחטף כדור הוא אני. ואכן, מדובר בסוג של כדור - כדור אדרנלין שחודר ישר לחזה ונשאר איתך לאורך כל 65 הדקות של המופע. המוזיקה המעולה מתפתחת לקצב מהיר יותר וביחד איתה הכוכב הראשי מגביר את מהירות הריצה, תוך שהוא מתנפץ על דלתות מקלקר שמתרסקות ומפזרות פתיתים לבנים לכל מקום. הקהל מסביב מקבל הנחיות לזוז ביחד עם המופע תוך ספיגת שפריצים קלים של מים וקונפטים. שמח.

אחרי רבע שעה הרעיון מתחיל לחזור על עצמו ואז, רגע לפני שחשבת שראית הכל, מגיעה מהתקרה בריכה ענקית מפרספקס שבתוכה שוחה בחורה. בזמן שאתה מנסה להבין מה קורה, בבריכה יש כבר ארבע בנות ששוחות להן בגופיה ותחתונים. לאט לאט כל הקונסטלציה הזו יורדת ממש עד מעל לראש של הקהל, ובמידות אישיות מדובר בבדיוק 1.87 מעל הקרקע. בבריכה הבנות קופצות בכל הכוח, תוך שהן מכות על הפרספקס, מה שמיד מקפיץ לך מחשבות אובדניות לראש "שהנה, עוד רגע הבריכה תישבר לך על הראש" ו"מי בכלל חשב שככה תמות?". הבנות צורחות, מפלרטטות עם הקהל ומתערטלות במים. זוהי הצגה סקסית בגבול הטעם הטוב: הנשים יחשבו "מופע אמנותי", הגברים יחשבו קצת אחרת. בסופו של דבר, כולם מרוצים. לאחר מכן מגיע הרגע בו מעלים אנשים מהקהל לרקוד על הבמה, וכמובן שמפוצצים להם לוחות קלקר על הראש. כמו לעלות על הבמה של נאור ציון בהופעה, רק קצת יותר מצחיק וכיפי.

המופע נחתם במסיבת ריקודים, כשכמויות של מים יורדות מהתקרה ומרטיבות את אלו שכן הסכימו לקחת חלק בשגעת. אפשר לומר שפוארסה ברוטה הוא בדיוק מסוג המופעים שישראלים אוהבים: חם, אקטיבי, מזיע ורטוב. למרות שהמופע מצטייר כמיועד לצעירים, המבוגרים שיצאו מהאולם נראו נלהבים ושמחים יותר, כאילו מישהו הכניס אותם למכונת זמן שלקחה אותם כמה שנים אחורה. פוארסה ברוטה היא ללא ספק כדור האקסטזי החדש של 2012. "איך היה?", שאלתי עיתונאית שהיתה לצידי. "עבר די מהר", היא ענתה. ככה זה כשנהנים לא?.

*המופע "פוארסה ברוטה" יגיע לישראל בחסות חברת אורנג' בין התאריכים 2-18 בפברואר בגני התערוכה בתל אביב. ניתן לרכוש כרטיסים באתר המופע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully