וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאי "אלברט נובס" מתכנן סרט בישראל

25.1.2012 / 15:10

רודריגו גרסיה, במאי הסרט המועמד לשלושה אוסקרים ובנו של גבריאל גרסיה מרקס, חשף את כוונותיו בראיון לוואלה! תרבות. על תקן היועץ: חגי לוי, יוצר "בטיפול"

אמש (שלישי) התפרסם כי הסרט "אלברט נובס" מועמד לאוסקר בשלוש קטגוריות – השחקנית הראשית (גלן קלוז), שחקנית המשנה (ג'נט מקטיר) והאיפור. היום מתברר כי במאי הסרט רודריגו גרסיה כבר עמל על הפרויקט הבאים שלו, ואחד מהם צפוי להתרחש בישראל.

בראיון מיוחד לוואלה! תרבות מספר גרסיה, בנו של הסופר גבריאל גרסיה מרקס, כי הוא כותב תסריט העוקב אחר משפחה החיה במדבריות ישראל. לשם כך, לדבריו, הוא נוהג להתייעץ עם היוצר הישראלי חגי לוי.

הקשר עם לוי נוצר בשעה שגרסיה היה מן האחראים לעיבוד האמריקאי של "בטיפול". הבמאי מגדיר את הסדרה הישראלית כ"אחד הדברים הגאוניים שאי פעם נוצרו", והיא אחת הסיבות לסקרנות שלו כלפי החברה הישראלית.

סיבה נוספת היא חיבתו של גרסיה לקולנוע הישראלי. לדבריו, הוא התמיד לצפות בשנים האחרונות במיטב תוצרת הארץ, ומציין לטובה בעיקר את "לבנון", "ביקור התזמורת" ו"הכלה הסורית", ואומר כי הסרט הראשון שנמצא כרגע ברשימת הצפייה שלו הוא "הערת שוליים". גרסיה עוקב גם אחר כמה שחקנים כחולים-לבנים, שחלקם אולי יקבלו הצעות להשתתף בפרויקט. הוא התרשם בעיקר מליאור אשכנזי, איתי טיראן, מוחמד וסאלח בכרי ואיילת זורר.

גרסיה, שאגב מעולם לא ביקר בישראל, ביים גם את פרק הפיילוט של "אהבה גדולה". בעבר ביים גם פרקים ב"עמוק באדמה", "קרניבל", "הסופרנוס" ועוד. ברזומה שלו יש גם כמה סרטים עלילתיים באורך מלא. האחרון שבהם, "אמהות וילדים" בכיכובם של נעמי ווטס ואנט בנינג, הופץ בישראל.

"אלברט נובס" יופץ בישראל בחודשים הקרובים, אך עדיין לא נקבע לו תאריך. הראיון המלא עם גרסיה יתפרסם לקראת הפצת הסרט.

"אלברט נובס": עמוד הסרט בוואלה! סרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully