וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האיש הירוק" עם גדי סוקניק תוקפא: "האייטמים בתוכנית קנויים"

25.1.2012 / 16:27

הזכיינית רשת החליטה להקפיא את שידור התוכנית בהנחיית גדי סוקניק, בשל טענות כי האייטמים בתוכנית קנויים. רשת בתגובה: "נפסיק את השידורים עד לתום הבירור"

זכיינית ערוץ 2 רשת מקפיאה את שידור התוכנית "האיש הירוק" בהגשתו של גדי סוקניק, זאת בעקבות פנייה של הרשות השנייה לזכיינית ודרישה לבצע בירור עם ההפקה בנוגע לטענות על אייטמים קנויים מטעם החברות המסוקרות בתכנית.

"הרשות השנייה רואה בחומרה רבה התנהלות של הפקות בהן ישנה אפשרות לרכישת אייטמים ושידורם", נמסר מהרשות השנייה. "הנושא נמצא במעקב ובטיפול ובכל מקרה של הפרה בתחום זה ינקטו צעדים חריפים לרבות הורדת תכניות מהמסך".

עמותת תושבי ערד והסביבה, "רוצים לחיות בלי מכרות", פנתה הבוקר (רביעי) למועצת הרשות השנייה ולמועצת הכבלים והלווין בדרישה לפסול את התכנית "האיש הירוק" לשידור, זאת לאחר שהתגלה, כי התוכנית מבוססת על אייטמים קנויים על ידי החברות המסוקרות.

"בסוף השבוע האחרון נדהמנו לגלות בעיתון הארץ, שהתוכנית החדשה 'האיש הירוק' בהנחיית גדי סוקניק, המשודרת בין היתר על ידי רשת וע"י ערוצי הבריאות והטיולים, בחרה לסקר בהרחבה באופן מחמיא ונטול ביקורת את חברת כימיקלים לישראל, ואת חברת הבת שלה, רותם-אמפרט" נכתב בפנייה לרשות. "מתברר, כי אין מדובר כלל בתוכנית סוגה עילית. האנשים אותם פוגש סוקניק, "האיש הירוק" במרכאות כפולות ומכופלות, הם פשוט נציגיהם של החברות שמוכנות לשלם על כך אלפי שקלים לדקת שידור".

למכתב צורף המחירון של רכישת האייטמים בתכנית. כך למשל השתתפות בחמש דקות מהפרק עולה 13,800 ש"ח, פרק שלם על החברה עולה 62,200 ש"ח. במחיר זה מבטיחה החברה חשיפה בערוצים של 'ענני תקשורת', ערוץ החיים הטובים, ערוץ הבריאות וערוץ הטיולים.

"הצגתו של אחד המזהמים הגדולים בישראל - אם לא הגדול שבהם - באופן חד צדדי ומחמיא, בתוכנית המתיימרת להיות ירוקה, תוך שימוש נואל במוניטין של סוקניק כאיש חדשות ותיק וכלוחם בפרשת הקישון, היא מעבר לחרפה שאין כדוגמתה", נכתב.

מענני תקשורת נמסר בתגובה: "מדובר בהפקה של מפיק חיצוני שערוץ הבריאות רכש לצרכי שידור. לגופו של עניין, נראה כי הכותבים לא צפו בתוכנית שכן הפרק המדובר עוסק בפרויקט שיקום עופות דורסים בנגב וכולל ראיונות עם גורמים רבים הנוגעים בדבר. בין היתר מרואין גם האחראי על הפרויקט מטעם כ.י.ל, המציין במפורש שהם נרתמו לפרויקט כחלק מדרישה רגולטורית לפצות על הנזק הסביבתי של המכרות".

מרשת נמסר מתגובה: "רשת החליטה להפסיק את שידור 'האיש הירוק', כפי שרכשה מבית ענני תקשורת, זאת עד תום הבדיקה אותה אנו מקיימים באשר לתכנים המשודרים בתוכנית. כידוע, רשת רכשה לשידור את הפרקים בסדרה כפי שהם, מבית ענני תקשורת והם תוכננו להיות משודרים בשידור שני (אחרי ערוץ הבריאות) בשבת אחה"צ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully