וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכה חדשה: סרטים תיעודיים על העיר תל אביב

רוני אפרת

26.1.2012 / 9:43

25 סרטים קצרים על העיר תל אביב יוצגו בתערוכה בגלריה האוניברסיטאית, כחלק מחגיגות העשור לפרויקט התיעודי-חברתי של החוג לקולנוע

הפרויקט התיעודי-חברתי בחוג לקולנוע של אוניברסיטת תל אביב חוגג עשור עם התערוכה "כרוניקה עירונית" המוצגת בגלריה האוניברסיטאית, ועוסקת בהכנסת קולנוע תיעודי חברתי אל תוך חלל המוזיאון. מוצגים בה 25 סרטים מתוך הפרויקט, במהלכו יצרו סטודנטים מהחוג, בשיתוף ערוץ 8, חמש סדרות תיעודיות על העיר תל אביב. כולן מורכבות מאסופה של סרטים קצרים, כאשר בכל אחת מהן מתקבלת פנורמה של העיר מזווית אחרת, בין הקולקטיבי ליחיד, הציבורי לפרטי והחברתי לאישי.

"חשבנו שמאד קשה לשבת ולראות סרטים ארוכים בתוך מוזיאון", מספרים האוצרים הצעירים, הילה שטרית וגלעד פריד, "רצינו שגם מי שנכנס לגלריה לעשר דקות יחווה את התחושה שיש המון מבטים על העיר תל אביב, מבטים עם סימני שאלה, ביקורת, כאלה שמגלים סוד ושמאירים מקומות שבדרך כלל לא מסתכלים עליהם".

התערוכה בנויה ממסדרון ארוך שמשני צידיו ניתן "להציץ" ולראות את הסרטים באמצעות חריצים, כאשר בחלק מהסרטים ניתן גם לשבת ולראותם במלואם. כך מזמינה התערוכה את הצופה לקחת חלק: הסרטים השונים יוצרים מכלול שמפגיש את סודם של אנשים שונים עם סוד משותף.

התערוכה תיפתח הערב (26 בינואר) בשעה 20:00, ותינעל ביום חמישי, 29 במרץ 2012. הגלריה האוניברסיטאית על שם גניה שרייבר פתוחה לקהל בימים א'-ה', בשעות 11:00-19:00, והכניסה חופשית.

  • עוד באותו נושא:
  • אמנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully