וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלי צה"ל: שר הביטחון צפוי להכריז על זהות מפקד התחנה בשבוע הבא

26.1.2012 / 16:39

גורמים צבאיים אמרו לוואלה! ברנז'ה כי השר אהוד ברק צפוי להכריז על המחליף של יצחק טוניק לאחר שוועדת האיתור סיימה את עבודתה

שר הביטחון אהוד ברק צפוי להכריז במהלך השבוע הקרוב על זהותו מפקד גל"צ הנבחר, כך מוסרים לוואלה! ברנז'ה גורמים צבאיים.
ועדת האיתור למפקד גל"צ הגישה לשר הביטחון את המלצותיה לפי ארבעה חודשים והמליצה על המועמדים ינון מגל, מנשה סמירה, גולן יוכפז וירון דקל. המועמד הנבחר ימלא את תפקיד מפקד התחנה במקומו של יצחק טוניק, שהודח מתפקידו על ידי ברק בחודש מאי של השנה שעברה.

שני המועמדים המובילים לתפקיד הם מגיש "מבט" ינון מגל, ומנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה. כפי שנחשף בוואלה! ברנז'ה, בשלב הסינון הראשוני של המועמדים לתפקיד היה ינון מגל לפני שלב סיום חובותיו האקדמאיים כנדרש מהמכרז. מגל מסר אז "אני עובד בימים אלו על השלמת העבודה וייתכן שהעניין כבר לא יהיה רלוונטי עד למועד הכניסה לתפקיד מפקד גלי צה"ל", וההערכות היו כי ההודעה על המינוי מתעכבת עד להשלמת חובותיו. יחד עם זאת, בימים האחרונים גוברת בתוך הצבא ההערכה כי דווקא סמירה הוא המועמד המוביל לקבלת התפקיד, זאת למרות שהוא נעדר ניסיון עיתונאי כנדרש במכרז. גורם צבאי מסר בהקשר זה כי "בהחלט ייתכן וצפויה הפתעה".

מנהל התחנה הקודם, יצחק טוניק, סיים את תפקידו בתחנה לפני חודשיים וזאת בטרם הוחלט על זהות מחליפו ומאז מתנהלת התחנה ללא מפקד קבוע. את תפקיד מפקד גל"צ ממלא באופן זמני קצין חינוך ראשי, תא"ל אלי שרמייסטר.

מדוברות משרד הביטחון נמסר בתגובה: "כשהשר יחליט, תתפרסם הודעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully