וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב חסמה קליפ בו שני גברים מתחבקים ללא חולצות

26.1.2012 / 17:12

האמן Perfume Genius הציג סרטון פרומו בו הוא מתחבק עם גבר אחר ללא חולצה - יוטיוב לא אפשר את העלאתו והתעשייה סוערת. סולן REM לשעבר: "בושה שזה נחסם"

גם הרשת, לכאורה הפלטפורמה המתקדמת והליברלית ביותר, נתקעת לפעמים מול המציאות עצמה: יוטיוב לא אפשרה לאמן Perfume Genius וחברת התקליטים שלו, מטאדור, להעלות סרטון פרומו בן 16 שניות לאלבום החדש של האמן, בו הוא מתחבק עם גבר אחר ושניהם ללא חולצות, אך לא עירומים. ללא קשר, האדם השני בסרטון הוא כוכב פורנו.

צפו בסרטון:

"כל סרטון הכולל תכנים לא הולמים למשפחה לא מאושר", נכתב בהודעה שהעבירה גוגל, מפעילת יוטיוב, למטאדור. בכיר מטעמה השיב: "הודעתי לקבוצה שאיש בווידאו אינו עירום לגמרי, אבל התחושה הכללית היא שהוא שייך לסוג מבוגר יותר, כולל קידום נושאים מיניים בוגרים ומה שנראה כמו תוכן עירום. כדי להביא את הווידאו הזה לפרסום, תצטרך להתאים למדיניות שלנו".

מי שהגיב בחריפות לתקרית הוא מייקל סטייפ, סולן REM לשעבר והומוסקסואל בעצמו: "מהלך כזה של יוטיוב הוא אפלייה מטומטמת", אמר סטייפ. "אני מוצא את המעשה הזה שבוצע כנתעב ופחדני. יוטיוב, תתביישי לך. נולדת במאה ה-21, תתחילי להתנהג בהתאם".

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully