וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר 2012: "הארטיסט" זכה בפרס גילדת הבמאים

29.1.2012 / 8:26

זה נראה כמו עסק סגור: מישל הזנוויציוס זכה בפרס הבמאי הטוב ביותר של גילדת הבמאים ו"הארטיסט" נראה בדרך הבטוחה לכיבוש האוסקר

מישל הזנוויציוס, במאי "הארטיסט" זכה בפרס גילדת הבמאים לבימוי הטוב ביותר, כך הוכרז בטקס שנערך הלילה (שבת, שעון ארה"ב) בלוס אנג'לס. זוכה השנה שעברה, טום הופר ("נאום המלך") העניק את הפרס להזנוויציוס, שגבר על מרטין סקורסזה ("הוגו"), אלכסנדר פיין ("היורשים"), וודי אלן ("חצות בפריז") ודיוויד פינצ'ר, במאי "נערה עם קעקוע דרקון". הדבר מבטיח כמעט בוודאות את זכייתו של "הארטיסט" באוסקר בקטגורית הבימוי וככל הנראה גם בפרס הסרט הטוב ביותר.

עוד פרסים בטקס: פרק הבכורה של "The Killing" זכה בפרס הבימוי לסדרת דרמה, הסרט "פרויקט נים" של ג'יימס מארש זכה בפרס הבימוי לסרט תיעודי, פרסי הטוני זכו בפרס הבימוי לתוכנית וראייטי ו"הקנדיז" זכתה בפרס הבימוי למיני-סדרה.

פרסי גילדת הבמאים מנבאים בדיוק כמעט מושלם את הזוכים בפרס הבמאי הטוב ביותר באוסקר, ובאופן טבעי גם את הזוכה בפרס הסרט הטוב ביותר, קטגוריה שהולכת באופן מסורתי בצמוד לבחירה בבמאי. עם זאת, ייתכנו הפתעות והפרדה בין הזוכה בקטגוריית הבמאי לזוכה בפרס הסרט הטוב ביותר. טקס פרסי האוסקר ה-84 ייערך ב-26 בפברואר בלוס אנג'לס. את הטקס ינחה בילי קריסטל. את הקולנוע הישראלי ייצג בטקס הסרט "הערת שוליים" של יוסף סידר, המועמד לפרס הסרט הזר הטוב ביותר.

"הארטיסט": ראיונות בלעדיים עם במאי ומלחין הסרט, הביקורת ועוד
"הארטיסט": כל הפרטים בוואלה! סרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully