וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "שטח פראי" של ליאם ניסן במקום הראשון

29.1.2012 / 18:24

כמו בשנתיים האחרונות, השחקן שוב ניצל את החורף כדי להוכיח שהוא כוכב הפעולה הגדול בימינו וכבש את הצמרת מחדש. במקום השני: "הכל בשביל הכסף" של קתרין הייגל

בשלוש השנים האחרונות זה כבר נהיה למסורת: בשלהי חודש ינואר, פחות או יותר בשבוע שבו מכריזים על המועמדויות לפרסי האקדמיה האמריקאית לקולנוע, מגיע סרט פעולה חסר יומרות של ליאם ניסן וכובש את צמרת טבלת שוברי הקופות. השחקן, שבעבר היה מגלם תפקידי אופי בסרטי אוסקר בסדר הגודל של "רשימת שינדלר", עשה הסבה מקצועית והפך לכוכב האולטימטיבי של אקשן לקהל בוגר.

לפני שלוש שנים הוביל ניסן את "חטופה" לרסק את הקופות, לפני שנתיים הוא עשה זאת עם "זהות לא ידועה", ובסוף השבוע האחרון הוא התמקם בצמרת עם "שטח פראי", שקיבל ביקורות מעולות והכניס 20 מיליון דולר בדרך למקום הראשון. כדי להבהיר עד כמה ההישג של השחקן הצפון-אירי גדול, יש לציין כי לא בראד פיט, לא טום קרוז, לא מאט דיימון, לא וויל סמית ולא דנזל וושינגטון כיכבו בשלוש השנים האחרונת בשלושה סרטים שכבשו את הצמרת בסוף השבוע הראשון להפצתם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אל תמהרו להספיד אותה. קתרין הייגל ב"הכל בשביל הכסף"/מערכת וואלה, צילום מסך

סרט טרי נוסף שנהנה מתוצאות יפות הוא "הכל בשביל הכסף". התחזית היתה כי הקומדיה הרומנטית החדשה של קתרין הייגל שנואת התקשורת תתרסק בקופות, אבל היא הכניסה 11 מיליון דולר – יותר מהציפיות ומספיק בשביל המקום השני. דבר זה הוכיח גם כי היה מוקדם להספיד את הקריירה של השחקנית עם הפה הגדול.

לעומת זאת, "אדם על הקצה" הטרי מימש את התחזיות הקודרות והציג ביצועים חלשים – פתיחה של 8.2 מיליון דולר, וזה הספיק רק למקום החמישי. השחקן הראשי בסרט, סם וורתינגטון, ביקש להוכיח כי הוא מסוגל למשוך את הקהל גם כשאינו מככב בהפקות ענק מסוגן של "אווטאר" ו"שליחות קטלנית 4", אך התברר כי הצעיר האוסטרלי עדיין אינו כוח קופתי אמיתי.

מבין הסרטים שכיכבו השבוע בהכרזת המועמדויות לאוסקר, זרח בעיקר כוכבו של "היורשים". הדרמה בכיכובו של ג'ורג' קלוני ניצלה את המומנטום כדי להרחיב מחדש את הפצתה, והגדילה את הכנסותיה ביחס לשבוע שעבר בכ-180 אחוז. "הארטיסט", המועמד הכמעט ודאי לזכות בפסלון, זינק אף הוא, אם כי בצורה מינורית יותר, ונהנה מקפיצה של כ-40 אחוז בהכנסותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully