וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפקט הפחד" באתגר הדוחה ביותר שנראה בטלוויזיה: עוברת מסך

31.1.2012 / 9:47

ג'יי לנו הצליח להעליב את ההודים, ו"אפקט הפחד" מתעלה על עצמה באתגר המחליא ביותר שנראה בטלוויזיה. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: ג'יי לנו צוחק על מיט רומני – וכמעט גורם לתקרית דיפלומטית

ג'יי לנו בוודאי לא חשב שבדיחה אחת קטנה על חשבונו של המועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית מיט רומני תעלה לו בכזה כאב ראש: בתכנית ששודרה ב-19 בינואר, הציג לנו בתכניתו תמונה של המקדש המוזהב בהודו – מקום קדוש לבני הדת הסיקית במדינה - וטען כי מדובר בבית הנופש של רומני המיליארדר.

התגובות הנזעמות לא איחרו לבוא: השר ההודי לענייני תושבי הודו שאינם חיים במדינה, שביקר באותו שבוע בארה"ב, מיהר להנחות את שגריר הודו להעלות את התקרית בפני מחלקת המדינה האמריקאית. גם ארגונים דתיים לא חסכו בביקורת על לנו, ואחד מהם אף הגיש נגדו תביעה בטענה כי חשף את אנשי הדת הסיקית ל"שנאה, בוז, לעג וגינוי". ארגונים אחרים קראו להחרים את לנו ואת תכניתו. הנושא אף הגיע עד לפרלמנט הבריטי כאשר חברים ממפלגת הלייבור דרשו את התנצלותו של לנו על דבריו.

עם זאת, היו גם מי שהגנו על הבדרן שהסתבך. מחלקת המדינה האמריקאית גוננה על לנו ודוברת המחלקה ויקטוריה נולנד מסרה בהודעה כי היא "מאמינה שלנו יעריך את הדגשת העובדה כי הערותיו מוגנות בחוקת ארה"ב תחת חופש הביטוי, ולמען האמת, נראה שהן היו סאטיריות באופיין".

נכון לרגע זה, לנו ורשת NBC עדיין מסרבים להגיב על הנושא.

המיותר: האתגר הדוחה אי פעם ב"אפקט הפחד"

האם "אפקט הפחד" עברה את כל גבולות הטעם הטוב? עושה רושם שכן. בפרק סיום העונה השביעית של התכנית ששודר אתמול (שני) תוכננה משימה, במסגרתה נאלצו המתמודדים לעמוד באתגר דוחה במיוחד: לשתות כוס מלאה בזרע של חמור. מנחה התכנית ג'ו רוגן אמנם טען בראיון עבר כי האתגר אכן בעייתי וכי לא בטוח שהרשת תשדר בסופו של דבר את התכנית. בסופו של דבר, אחרי דיון ציבורי נוקב וארוך, הוחלט לגנוז את המשימה המדוברת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ארגוני זכויות בעלי חיים ובהם אחד ספציפי המגן על זכויותיהם של פרדות וחמורים, כבר הביעו תרעומת על המשימה המגעילה. "אנו לא תומכים בשימוש בחיות בצורה כזו", נמסר מהארגון, "אנו חשים כי מדובר באירוע שלילי שמפיקי התכנית לא חשבו עליו עד הסוף". המשימה כאמור לא בוצעה בסוף, וגם נראה ש"אפקט הפחד" תינזק מאוד מהאפקט השלילי שנוצר, ועתידה מוטל מאוד בספק.

הביזאר: "Extreme couponing" בפרק מיוחד על טירוף עונת החגים

הסדרה "Extreme couponing" – שעוסקת באנשים שהפכו את איסוף הקופונים והשימוש בהם לדרך ומרכז חייהם - שידרה השבוע פרק מיוחד לרגל אירוע מרגש לחולות הקניות שהתרחש לא מזמן – "יום שישי השחור". מדובר ביום הקניות העמוס ביותר בארה"ב לקראת תקופת החגים, או חג בפני עצמו אם תשאלו את המכורות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה היה פתטי אם זה לא היה- לא. זה עדיין פתטי. מתוך "Extreme couponing"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרק ששודר ביום ראשון, נראו הבנות כשהן מתכוננות לחגיגה הגדולה: חודש לפני הן מחפשות אחר קופונים, מבצעים והנחות על מתנות לבני המשפחה, מכינות רשימות מדויקות והרבה כסף מזומן. "המשפחה שלי תמיד מקבלת לחג המולד את הדילים הכי טובים ביום שישי השחור. כך אני לא מתפזרת", סיפרה בגאווה אנג'לה, אחת ממשתתפות התכנית.

ליהוק שיחוק: בן סטילר בקומדיה חדשה של HBO על משפחות יהודיות

בן סטילר. Michael Buckner, GettyImages
בן סטילר וג'ונתן ספרן פויר - מה יכול להיות רע?/GettyImages, Michael Buckner

רשת HBO ליהקה לאחרונה את בן סטילר לקומדיה חדשה שתעלה ברשת תחת השם "All talk" ותעסוק בחיי היומיום של משפחה יהודית בוושינגטון הבירה. סטילר ישחק, יביים ויפיק את הסדרה יחד עם הסופר ג'ונתן ספרן פויר ("רועש להפליא וקרוב להחריד"), שגם יכתוב אותה. גם זוכה פרס האמי אלן אלדה נמצא כעת במגעים להשתתף בסדרה שהוגדרה כ"פרויקט שלא דופק חשבון מבחינה פוליטית, דתית, תרבותית, אינטלקטואלית ומינית" ותחל את הצילומים בסתיו הקרוב.

לינק לעת צרה: גם הפרצוף שלכם יכול להופיע בברודווי

"סמאש" - הסדרה המסתמנת כלהיט של החורף אמנם טרם הפציעה בבכורה טלוויזיונית (פרק הבכורה שודר ב-16 בינואר ברשת בלבד ויגיע למסך ב-6 בפברואר), אבל זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מהבונוסים האינטרנטיים שהיא מציעה למעריצים כבר עכשיו. בעמוד הפייסבוק הרשמי של הסדרה תוכלו למצוא משחק חביב בו אתם יכולים להעלות את תמונתכם האישית לעלון ה-playbill המפורסם של ברודווי ולהרגיש כוכבים ליום אחד.

הסרטון שעשה לנו את השבוע: רון סוונסון שר דואט עם קארן מ"וויל וגרייס"

ניק אופרמן (רון סוונסון ב"מחלקת גנים ונוף") ומייגן מולאלי (לשעבר קארן ב"וויל וגרייס" ואשתו של אופרמן) חברו בשביל אתר "קולג' הומור" לדואט חביב שמנסה לגשר בין חוקר דינוזאורים לבין נוצרייה אדוקה. האחד מאמין במאובנים והוכחות מדעיות והשנייה – בכוחו של האל. הקליפ מתרחש במה שנראה כמו סט של מערבון ישן עם מכונת קריוקי במרכזו של הבר, והתוצאה חביבה במיוחד.

תמורת איזה סכום הייתם מסכימים להשתתף באתגר של "אפקט הפחד"? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully