וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברי סחרוף מבצע יוסי בנאי - ויש גם סרט בדרך

1.2.2012 / 7:50

פרויקט חדש בהפקתו המוזיקלית של רע מוכיח חושף שירים של בנאי שלא יצאו מעולם, בביצועם של זמרים בכירים. ויש גם סרט על הפרויקט של ערוץ 8 של HOT

יח"צ - חד פעמי

סמוך מאוד לפטירתו, עבד יוסי בנאי על אלבום אולפן של שירים שכתב והלחין . בנאי, מהיוצרים הגדולים בתרבות העברית לתולדותיה, לא הספיק להוציא את השירים ועתה, הליקון מוציאה את "שירים אחרונים", פרויקט חדש ומבטיח שבו מוזיקאים מבצעים את השירים שכתב אז בנאי, בהפקתו המוזיקלית של רע מוכיח. הסינגל הראשון מתוך האלבום הוא "ראיתי עיניים חלונות", אותו מבצע ברי סחרוף. לצדו באלבום משתתפים גם אהוד בנאי, איריס פרחי, ארקדי דוכין, בטי פבלו, יובל בנאי, מאור כהן, מיכה שטרית, עידן רייכל, פיטר רוט, קורין אלאל ושלומי שבן - רשימה מכובדת ומפוארת כיאה ליוצר במעמדו של בנאי.

יוסי בנאי. ליהיא לפיד,
פרויקט שמבטיח להיות מרשים. בנאי/ליהיא לפיד

בנוסף לאלבום, ערוץ 8 של HOT וקרן רבינוביץ' מכינים את "יוסי בנאי – אלבום פרידה", סרט תיעודי המלווה את תהליך היצירה סביב האלבום המדובר ובו קטעי ראיונות עם כל האמנים המשתתפים בתהליך. את הסרט מביים מיקי שטיינר, תערוך אתי אנטה-שגב ויפיק מיכאל תפוח. הסרט זכה למענק ותמיכה של 500 אלף שקלים מטעם פסטיבל אפוס, וכן מערוץ 8 של HOT ומקרן רבינוביץ' והוא יוקרן בסופו של דבר בפסטיבל אפוס וכן בערוץ 8, שהולך ומבסס את עצמו כערוץ של סרטי מוזיקה ישראלית איכותיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully