וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר בניון: "אלו שמתלוננים על הדרת נשים - מתנהגים לאישה שאלוהים ישמור"

31.1.2012 / 16:50

עמיר בניון, שנמנע באחרונה מהתבטאויות בנושאים ציבוריים, טען בראיון שישודר ב-91FM כי דווקא אלא שמתלוננים על הדרת נשים "מוכרים עגבניה עם אישה בתחתונים וחזיה"

יח"צ - חד פעמי

הפה של עמיר בניון חוזר: בניון התראיין לתוכנית "אבק כוכבים" של עופר ויינשטיין ב-91FM, ראיון שיפורסם ביום שישי הקרוב ובו התייחס לראשונה לנושא הדרת הנשים: "יש כאלה שטוענים שיש להם בעיה עם הדרת נשים, והם מוכרים מלפפונים ועגבניות עם אישה בתחתונים וחזיה בטלוויזיה", אמר בניון בקטע שניתן לשמוע כאן לראשונה. "הם לוקחים אישה ומדביקים אותה על כל מוצר ומתנהגים לאישה שאלוהים ישמור. אח"כ הם באים בטענות על הדרת נשים". בניון התייחס לנושא לאחר שנשאל על תפקידה של אשתו, מרים, שכתבה חלק משירי אלבומו האחרון והמצוין "עץ על מים".

עמיר בניון. אוהד רומנו,
ממשיך לירות. עמיר בניון/אוהד רומנו

בניון התייחס גם לשיתוף הפעולה עם יהורם גאון, לו הוא כותב שירים בעבודה על אלבום חדש, ולדבריו של גאון על המוזיקה המזרחית: "אני אגיד לך את האמת, אני לא יכול להבין ביקורת מהסיבה הפשוטה. בתור מוזיקאי אני לעולם לא אבקר מוזיקאים", אמר בניון. "בתור אחד שכתב משהו אני לעולם לא אבקר טקסט, בגלל שאנחנו עוסקים באותו מקצוע אז מישהו עלול להיפגע, אבל אני כן יכול לבקר דברים אחרים שלא שייכים לעולם המוזיקה".

"דיברתי איתו על זה", הוסיף בניון, "אבל מראש ידעתי שהוא לא התכוון לפגוע באף אחד. אנשים רצו שהעניין יתלקח גרמו לזה להתלקח. זה בסך הכל יהורם גאון והוא אמר משהו שאולי לא היה צריך להגיד. אבל זה שהוא אומר שהוא בבית והוא מרגיש מזרחי גאה, אני מבין אותו ומאמין לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully