וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ לוק 12: מוזיקת חורף לא חייבת להיות מתכרבלת

הקאסט של רוני פיאלקוב לא נכנע לקלישאות החורף ומזמין אתכם להיכנס לגרוב מיוחד שיוציא אתכם מהפוך. תודו לנו אחר כך, כן?

להתכרבל או להתקרחן? זו השאלה

עטיפת האלבום "Born to Die" של לנה דל ריי. סריקה
תמיד אפשר לחזור לזה אם רוצים. לנה דל ריי/סריקה

בשבועיים שעברו מאז הקאסט הקודם, עוד ועוד קטעים עדינים ושקטים הלכו והצטברו בדסק(טופ) המערכת של פופ לוק. נראה שכל מפיק בר דעת וכל בעל לייבל מתחיל יודע שינואר הוא הזמן המושלם להוציא מוזיקה חורפית. כבר נרקמו תכנונים על קאסט שכולו איטי ומלטף, מוזיקה להתכרבל איתה.

ואז מגיע הרגע להתיישב לבחור את הקטעים למיקס, ואיכשהו כל הקטעים האלו נשארים בחוץ. כי אולי בעצם הדבר הנכון להתחמם איתו זה בס שמן ואיזה ביט עמוק וטוב. אולי כל מה שצריך זה איזה טיון רותח. סך הכל, אם אתם רוצים לשמוע שירים עצובים ויפים, אתם יכולים פשוט להקשיב ללנה דל ריי, לא?

ובכל זאת הקאסט הפעם לא יצא שמח ומזיע יותר מדי, כך שאפשר עדיין להרגיש את החורף שבחוץ. יש לנו כאן מיקס של קטעים חדשים בקו אקלקטי למדי, מאזורי הדיפ האוס מהסוג הפחות מסורתי, דרך מרחבי הבאס וה-Fאנקי, ועד להיפ הופ עתידני בסיום; למרות הכל הדגש הוא על החום והעומק, והקו הכללי הוא מעט מופנם שכזה. יאללה נתחיל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כאוס, בלאגן, טירוף. כאוס CBD/מערכת וואלה, צילום מסך

Chaos In The CBD, צמד עולה שיוצר לעצמו באזז יפה עוד מהשנה שעברה, באים בכלל מניו זילנד ושם בכלל לא חורף עכשיו. הקטע שלהם כאן יוצא באלבום אוסף קצר של הלייבל Youngunz הצרפתי, שמטפח את סצנת האלקטרוניקה והבאס הפריזאית. המיני אוסף "Sinterklass Society" מביא את הצד היותר מרוסן ומאופק של אמני הלייבל, ויחד עם הניו זילנדים אפשר למצוא בו קטעים של Bambounou ו-French Fries שבדרך כלל נוטים להתפרע על הרחבה יותר מאשר להתפנן בבית.

אחד מהכוחות המובילים והבולטים בעולם ההאוס האיטי והמגוון יותר לאחרונה הם ה-Wolf Pack, כלומר, להקת (על משקל להקת זאבים, כן?) המפיקים של הלייבל Wolf Music. Medlar, KRL, Fantastic Man ובעיקר Greymatter, שיצרו לעצמם סאונד עמוק משלהם שמאוד מזוהה איתם; כך הם מצליחים לפגוע בול כמעט עם כל ריליס שיוצא תחת ידיהם. בדרך כלל הם מתעסקים עם סמפלים של סול ישן ומעבים אותם לרחבה, אבל במקרה הזה מדובר בספיישל שכזה, רימיקס חינמי של Greymatter לאחד השירים היותר חזקים של The Rupture מהאלבום האחרון. Greymatter היה הבטחה גדולה שלא ממש התממשה עם אלבום הבכורה שלו, אבל מאז הוא הולך ומשתפר ומנפיק קטעים נהדרים בקצב. נדמה לי שדובר על אלבום נוסף שלו שייצא בהמשך השנה, אבל לא נמצאו ממש סימוכין לזה כך שאולי אלה היו רק פנטזיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סיפרנו לכם כבר עליהם, אבל חייבים שוב. Disclosure/מערכת וואלה, צילום מסך

על Disclosure נכתב כאן כבר לפני כך וכך קאסטים. צמד האחים הצעירים האלה סיימו את 2011 בטון מאוד חיובי, ופותחים את השנה הנוכחית בדיוק באותה המגמה. שני הקטעים החדשים שלהם הם תענוג אמיתי לאוזניים ולרגליים, עם סאונד מאוד אחיד וקוהרנטי והפקה מעולה, ואפילו קצת התבגרות והתפקסות. בשלושת השבועות שהם נמצאים בסאונדקלאוד הספיקו שני הקטעים ביחד לצבור כמעט מאה אלף האזנות, מספר מצחיק לקליפ מיינסטרים ביוטיוב, אבל מדהים לז'אנר הבאס הנישתי בו Disclosure פועלים. שימו עין על הילדודס האלה, לא נתריע על כך שוב.

לקראת הסוף, הקאסט מוריד הילוך כמו שאנחנו אוהבים, ושוקע בהיפ-הופ-לא-היפ-הופ שכזה. Dj Adlib תורם לסקשן הסיום קטע נהדר מתוך האלבום החדש שלו, שהוא החלק השישי בסדרת Hi-Hat Club של הלייבל המשובח Melting Pot. מועדון המצילתיים (כמה שזה נשמע נורא) מארח בכל פרק יוצר ביטים אחר, כולם מפיקים שאנחנו אוהבים לאהוב כמו Suff Daddy, Full Crate ו-Brenk. אדליב מצליח לשמור על רוח הסדרה כשהוא נותן כאן מפגן מרשים של ביטים מהסוג החכם אבל הלא מתחכם, קטעים שיודעים ללכת נכון על החבל הדק שמתוח בין העתידנות והניסיוניות לבין השמירה על המסגרת ועל, ובכן, הביט. החדש של אדליב מזכיר מה היפ הופ יכול היה להיות היום אם לא היה נופל במדרון ההיפסטר-פופי-בלינג המשעמם, במקרה הטוב, בו הוא צועד לאחרונה.

Dj Adlib. GettyImages
מפגן מרשים של ביטים. אדליב/GettyImages

וסוגרים עם BoomBaptist. עוד יוצר ביטים, דווקא כן מהצד היותר מתחכם, אבל כזה שיודע לשלב מלודיות ולשמור על הרבה טוב טעם בהפקות שלו. מדובר ביוצר שנמצא על הכוונת שלנו כבר זמן רב, ולאחרונה מתחיל לממש את הפוטנציאל שלו, כמו שהרימיקס הדי מושלם שלו כאן לגילטי סימפסון מדגים. בזאת סיימנו, נראה, אולי בפעם הבאה נגיע לכל הקטעים השקטים האלו.

הפלייליסט:

00:00 – Coni – Luz In Pool // ClekClekBoom
06:00 – Chaos In The CBD – I'm Losing You // Youngunz
10:00 – The Rapture – Come Back To Me (Greymatter WOLF Rework) // Wolf Music
15:00 – A1 Bassline – Why Do You // Dirty Bird
19:00 – Jim-E Stack – 3rd Soul // Good Years
23:30 – 5KinAndBone5 – Reset // Unknown To The Unknown
26:30 – Disclosure – Tenderly // Make Mine
31:00 – Mak & Pasteman – Do The Same (VIP) // Free Dosnload
35:30 – Volta Cab – Perfect Love // Wicked Bass
39:00 – Arae – Witching Hour // Free Download
42:30 – Enchante – Sex On The Beach // Free Download
46:00 – Ghost Mutt – Figure You Out // Donky Pitch
48:00 – Leonard Dstroy – ADHD Part Two // Free Download
51:00 – Dj Adlib – For Shore // Melting Pot
54:00 – Guilty Simpson – Closed Curtain (BoomBaptist Remix) // Insect

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully