וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוזן השלישית חוגגים 25 שנה להיווסדם

רוני אפרת

1.2.2012 / 16:45

רובין היצ'קוק עם הגיטריסט של REM, הופעות ישראליות ועוד: האוזן השלישית מתכננת סוף שבוע של חגיגות לרגל יום הולדתה

האוזן השלישית, המוסד הוותיק לקולנוע, חוגג 25 שנה להיווסדו בשורה של אירועים והופעות מהארץ ומחו"ל שיתקיימו בבית האוזן ובבארבי בתל אביב. במהלך סוף השבוע שבין 22-24 במרץ, יתקיים פסטיבל The Long Weekend שיכלול משתתפים מגוונים: החל מרובין היצ'קוק במופע ייחודי המציין 20 שנה לאלבומו המופתי "EYE", אותו יחמם עמית ארז (מחיר הכרטיס: 150 שקלים), דרך מוניקה סקס ומרתון הופעות על בימת האוזןבר עם טל פרידמן, דנה עדיני, יהוא ירון, ונאג' חמאדי, וכלה במופע של אבי הזמר (אבי דנגור) ולהקתו.

בנוסף, תתקיים הקרנה חגיגית של סרט הקאלט בהתהוות 'Pearl Jam Twenty' אודות פרל ג'אם בבימויו של קאמרון קראו ("כמעט מפורסמים", "ג'רי מגוויר"), ומיד לאחר מכן מרתון הופעות אל השעות הקטנות עם האחים רמירז, טייני פינגרז, אלקטרה, קוואמי והחלבות, דיג'יי מארקי Fאנק, דיגיטל מי, הופעת הפתעה ולגראנד פינאלה ג'אם המוני וסוחף. מחיר הכניסה למרתון יעמוד על 25 שקלים.

במסגרת החגיגות שיתקיימו בבארבי, גם שם יתארח רובין היצ'קוק, עם הנגנים האגדיים של להקת REM, פיטר באק, ביל ריפלין (Ministry, REM), סקוט מק'קוי REM), Young Fresh Fellow ), יחד עם מופע חימום של להקת רוקפור. מחיר הכרטיס הרגיל יעמוד על 239 שקלים, 199 שקלים במכירה מוקדמת, ו-10% הנחה למציגי כרטיס האוזן השלישית. כרטיס משולב במחיר מיוחד למופע סולו של רובין היצ'קוק באוזןבר ביום חמישי ובבארבי תל אביב בשבת ניתן לרכוש ב-278 שקלים, באינטרנט או באוזן השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully