וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בוגרי ניסן נתיב מתגייסים למען בית הספר שגידל אותם

2.2.2012 / 15:52

משה איבגי, קרן מור, רמי הויברגר, יפתח קליין, נטע גרטי ובוגרים נוספים של ניסן נתיב הצטלמו לסרטון בניסיון לגייס 3 מיליון ש"ח עבור המשכן והמשך קיומו של הסטודיו

יח"צ - חד פעמי

בוגרי סטודיו ניסן נתיב לדורותיהם לא שוכחים את המקום שהעניק להם את הכלים הראשוניים בעולם המשחק. כעת הם נאבקים לגייס תרומות שיאפשרו את הקמתו של משכן קבע לסטודיו למשחק שיבטיח את המשך קיומו לאחר 50 שנה של עשייה, אך גם של טלטלות ואי ודאות.

השנה, עיריית תל אביב יחד עם הקרן על שם אלכסנדר גראס ומשרד התרבות ייעדו לסטודיו בית קבע ביפו הנזקק לשיפוץ והתאמתו לצרכי הסטודיו. כדי ליישם תכנית זו, נדרש הסטודיו לגייס שלושה מיליון ש"ח.

בניסיון לגייס תרומות הצטלמו כמה מבוגרי הסטודיו - משה איבגי, קרן מור, רמי הויברגר, אפרת בן צור, יפתח קליין, לוסי דובינצ'יק, נטע גרטי ועידו מוסרי - לסרטון הקורא "אל תתנו לתרבות ללכת לאיבוד", שמופיע לראשונה במלואו בוואלה! תרבות.

בנוסף, ביום שישי, ה-10 בפברואר, יעלו בצוותא כארבעים מבוגרי הסטודיו את המופע "אלטרנתיב ALL STARS", שיכלול קטעי משחק קצרים אותם כתבו, ביימו ושיחקו בתקופת לימודיהם במקום. בין המשתתפים ניתן למנות את חברי אנסמבל "ציפורלה", עידו מוסרי, ג'ייסון דנינו הולט, יובל שרף, ידידיה ויטל, שירי גדני ועוד. מחירי כרטיסי התרומה למופע ינועו בין 100-500 ש"ח לכרטיס.

הסטודיו פונה לציבור הרחב להצטרף למבצע ההתרמה גם באמצעות אתר האינטרנט המאובטח שלו.

המופע "אלטרנתיב ALL STARS" יתקיים ביום שישי, 10.2 בשעה 14:30 במועדון צוותא בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully