וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: המנחה הוותיק התאבד ביריה

1.2.2012 / 20:44

דון קורנליוס, יוצר ומנחה תוכנית המוזיקה פורצת הדרך "Soul Train" נמצא ירוי בביתו שבלוס אנג'לס. הסיבה להתאבדות: גירושים מכוערים ומחלה קשה

אבל בעולם הבידור האמריקאי: דון קורנליוס, מנחה תוכנית הטלוויזיה המוזיקלית "Soul Train" נמצא היום (רביעי) בביתו שבלוס אנג'לס כשהוא ירוי. בן 75 היה קורנליוס במותו.

דון קורנליוס החל את דרכו עיתונאי וכאיש רדיו. בתחילת שנות ה-70 הגה את התוכנית "Soul Train" שעלתה למסך לראשונה ב-1971 ונתן בה מקום למוזיקה שחורה, מסול ואר אנ' בי ועד היפ הופ כשזה פרץ בסוף שנות ה-70. קורנליוס היה מהראשונים שהעניק מקום מכובד למוזיקה השחורה ברשת ארצית, CBS. התוכנית ירדה ב-2006, כשקורנליוס פרש ממנה זמן רב לפני כן.

"אני המום ועצוב מאוד על מותו של חברי, הקולגה שלי ושותפי העסקי", אמר קווינסי ג'ונס. "דון היה איש חזון חלוצי ואיש עסקים ענק. לפני MTV היתה 'Soul Train', שהיא מורשתו האדירה של דון קורנליוס. תרומתו הטלוויזיונית לתרבותנו לעולם לא תימחק. ליבי יוצא למשפחתו ואהוביו".

נסיבות התאבדותו של קורנליוס נובעות, לפי הדיווחים, ממחלה קשה עמה התמודד וניתוח מוח שהיה אמור לעבור. קודם לכן ניהל קורנליוס מאבק גירושים מכוער. זאת, לאחר שהורשע בבית דין בהכאת אשתו ונדון לשלוש שנות מאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully