וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולייטה: הסיפור המלא מאחורי הסכסוך שמאיים על הקריירה שלה

חגי אוזן

5.2.2012 / 8:48

הטענות להשפלה, המשקיע מחו"ל שתהה איפה הכסף וההופעות שכשלו: הסיפור המלא מאחורי הסכסוך בין ג'ולייטה למנהלה, גילי מסאמי, שמטיל צל על המשך הקריירה של הזמרת המוכשרת

"רק שיהיה לה את האומץ לעשות את זה" אמרה לפני שבועיים מקורבת שהיתה עדה להתנהלות בין הזמרת ג'ולייטה ולמנהלה האישי גילי מסאמי. "הוא פשוט משפיל אותה ומתייחס אליה מגעיל. היא כמו שפוטה שלו". מסיבת העיתונאים שכינסה ג'ולייטה לפני שבוע שבמהלכה הודיעה שהיא מפסיקה את ההתקשרות עם מסאמי, היתה באוויר ולמרות זאת, ההערכות בתעשייה היו שהזמרת לא תעז לצאת במהלך ישיר מול מנהלה בשנתיים וחצי האחרונות.

אלא שהקו ששבר את גב הגמל אירע לפני מסיבת העיתונאים, אז הורה מסאמי לג'ולייטה לעזוב את הדירה שאותה שכר בעבורה, וכן הסכסוך בין מסאמי לינאי רטפן, מנהל כחול-לבן אמנים המייצג בין השאר את אביהו שבת, חבר קרוב של ג'ולייטה. "הגעתי להחלטה הזאת לאחר הרבה התלבטויות", אמרה אז ג'ולייטה. "כבר לא יכולתי יותר. הוא החליט בשבילי הכל, יש הרבה דברים שאני לא יכולה לפרט אותם מתוך כבוד לגילי מסאמי. מבחוץ זה נראה ורוד ויפה אבל בפנים היתה התנהלות ואי סדרים שגיליתי והחלטתי לשים לזה סוף".

"גיליתי דברים מאוד לא נעימים ורציתי לסיים את הפרק הזה בצורה יפה", מוסיפה ג'ולייטה. "אני עדיין רוצה שזה יגמר יפה בלי להגיע לבית משפט. חשבתי הרבה על המהלך הזה ובמשך כמה שבועות התגלו לי עוד ועוד דברים. אני הקרבתי המון אבל אני לא יכולה יותר לוותר על העקרונות שלי".

"סמכתי עליו בעיניים עצומות", מוסיפה ג'ולייטה. "הוא תמיד אמר לי 'את לא מחליטה על כלום, רק אני' וככה זה באמת היה עד שגיליתי דברים ששברו אותי. לא יכולתי יותר."

ג'ולייטה והסוכן שלה גילי. אביב חופי
ימים שלא יחזרו. ג'ולייטה וגילי מסאמי/אביב חופי

ג'ולייטה מסרבת לפרט מה בדיוק היו המעשים של מסאמי שהביאו אותה לערוך את מסיבת העיתונאים שבמהלכה פרצה בבכי, אבל מקורביה לא חוסכים בביקורת. "הוא היה לועג לה", מספרת מקורבת להפקה. "הוא לא ידע למנף את העובדה שהיא הפכה לסלב אחרי ההופעה שלה ב'חי בלה לה לנד'. במקום להרים לה הופעות גדולות ולמתג אותה, היא הופיעה בכל מיני מועדונים קטנים שזמרים אחרים התביישו להגיע אליהם. הוא מכר כרטיסים להופעות שלה בארבעים שקל דרך הפייסבוק כמו אחרון היח"צנים. בכלל, ההתנהלות שלו היתה לא רצינית ולא מקצועית. הוא התעצל וחסך עליה כסף. כשהיא הצטלמה לקליפ 'מלכה גדולה' הוא לא דאג לה לשמלה חדשה. בלית ברירה היא לבשה את השמלה שאיתה הופיעה בגמר 'חי בלה לה לנד'. היו מקרים שבהם הוא היה אמור להגיע לצילומים ולא התעורר בכלל, עצלן כזה".

מסאמי, המוכר גם כ"ביגי" מצמד הראפרים הישראלים, עם הלהיט "תזיזי ת'ישבן", הוא איש עם פה חסר מעצורים. לכן שתיקתו בפרשה עד כה מאוד מפתיעה. בסביבתו ידעו לספר שהוא מתכונן לקראת הליך משפטי נגד ג'ולייטה וגם נגד שתי דמויות מפתח בהפקה שנותרו עד כה מאחורי הקלעים, עזרא שהרבני ובתו ארלן שרון. לפני כשנתיים הצטרפו השניים לצוות הניהול וההפקה של ג'ולייטה. מסאמי חיפש משקיע חדש לאחר שהמשקיע הקודם, רן הדר, נפטר בשנת 2009 מדום לב. עזרא שהרבני, איש נדל"ן המתגורר בארצות הברית, הגיע לתחום שעד כה היה זר בעבורו. הוא התייעץ עם כמה גורמים בתעשייה, בין היתר ישי בן צור, מפיקו ומנהלו לשעבר של אייל גולן, שגם עבד עם מסאמי כשהאחרון היה חבר בצמד הישראלים.

בתו, ארלן שרון, 23, שגם כתבה את המילים לשיר "NO NO NO" שג'ולייטה הקליטה בתכנית "חי בלה לה לנד", היתה בעצם מי שחתמה על החוזה עם מסאמי וג'ולייטה. את האיתות הראשון לחוסר שביעות הרצון מהתנהלותו של מסאמי, היא קלטה כבר לפני כחצי שנה. "אבא שלה שלח אותה לארץ כדי שתשגיח מקרוב על מה שקורה" אומרת המקורבת. "היא סיפרה לי שהיו לה משברי אמון עם גילי. הראשון היה לאחר שמסאמי לא ענה לשיחות הטלפונים שעזרא ניסה לערוך איתו. הם הבינו שאין להם מושג מה קורה עם ההשקעה שלהם, מה קורה עם הכסף כמה הולך, מה נכנס. הכל היה לא ברור".

המפיק נדב צברי שליווה את ההתקשרות בין ג'ולייטה למסאמי, ניסה ביום חמישי לגשר בין הצדדים, ללא הצלחה. "מי שהביא את עזרא שהרבני, היה גילי מסאמי. הוא חיפש משקיע והצליח לעניין את שהרבני", מספר צברי. "לפני כן, במשך כל הזמן שג'ולייטה ומסאמי עבדו ביחד, היו המון הוצאות. מסאמי השקיע שם סכומים גדולים בכל מה שקשור להפקה שלה, ליחסי הציבור. ככה שמאוד מפתיע אותו שלא לוקחים את זה בחשבון. מה עם הכסף שמסאמי שם?".

"בשלב הזה אנחנו מעדיפים שלא להגיב", אומר שהרבני בשיחה מארה"ב. "הבת שלי היא זאת שחתומה על החוזים ואני הייתי בשלבים הראשונים. עם הזמן דברים יתבהרו".

אולי תספר קצת על חלוקת התפקידים? מי השקיע כסף מי ניהל?

"בתי שמה את הכסף וגילי ניהל".

מסאמי לא שם כסף?

"גילי מסאמי לא שם כסף. כל הכסף הגיע מאיתנו, הוא שם קדחת. אנחנו גילינו דברים שלא מצאו חן בעינינו. זאת התנהלות לא סדירה וזה עוד בלשון המעטה".

ג'ולייטה. אביב חופי
25 אלף שקל להופעה? ג'ולייטה/אביב חופי

לאחרונה הגיע מסאמי להסכם עם חברה להפקת אירועים על שיווק הופעותיה של ג'ולייטה במחיר העומד על כ-25 אלף שקלים להופעה. שיתוף הפעולה הזה הזרים לא מעט עבודה ליומן האירועים של ג'ולייטה, ומקורבים להפקה העריכו שבנקודה הזאת התגלעו חילוקי הדיעות. "שמעתי רמיזות על זה שמסאמי כביכול העלים כספים", אומר צברי. "מאיפה הוא יעלים? אין שם עבודה, אז אין מה להעלים. הוא דאג לה כמו אבא. אני אוהב את שניהם והם חברים שלי וחבל לי על מה שקורה שם. היא בקושי עבדה, לא היה ביקוש להופעות שלה".

זה נכון שהמחיר שלה להופעות עמד על 25 אלף שקלים?

"25 אלף שקל? אני רוצה לראות את הבן אדם ששילם על ג'ולייטה סכום כזה. אני יודע שלפני חודש וחצי היא הופיעה באיזה מועדון ומי שקיבל כסף היו רק הנגנים ואולי ג'ולייטה כמה גרושים. גילי לא לקח שקל, זה בדוק. כי לא היו הכנסות, לא הגיעו אנשים ההופעה די נפלה. היו עוד הופעות כאלה, בין היתר במועדון 'הפלאש', ברעננה. אני יודע שגילי נשכב על הגדר בשבילה וזה לא שאני חסיד של גילי, עברתי איתו עליות וירידות. כשגילי לקח את ג'ולייטה הייתי בסוד העניינים. גילי נתן לה דירה, עזרא שהרבני עוד לא נכנס לתמונה בכלל. בשנתיים הראשונות היא הכניסה גרושים. אני יודע שגילי לא לקח שקל. כנראה שבגלל שגילי שידר הצלחה אז עזרא והבת שלו חשבו שמישהו מעלים להם הכנסות. זה הפרדוקס שבעניין, מצד אחד הוא המנהל של ג'ולייטה ואמור לשדר הצלחה ולדאוג לה לתדמית של מפורסמת משגשגת, מצד שני אין לה הכנסות ממשיות וזה יוצר סתירה".

אם עכשיו רוצים אותה להופעה למי צריך לפנות?

"בתכל'ס היא חתומה אצל גילי. אני ניסיתי לדבר איתה והיא די נעולה על המהלך הזה. שאלתי אותה אם זה לא יפריע לה להופיע והיא אמרה שאין לה בעיה. לפי מה שהיא אמרה במסיבת העיתונאים, היא עברה לניהול של עורך הדין גיל בר זוהר. מצד שני גילי מסאמי שקט לי מדי וזה מוזר".

גילי מסאמי מסר בתגובה לדברים: "אין תגובה".

ג'ולייטה: מי צודק בסכסוך? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully