וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "כרוניקה בזמן אמת" ו"האשה בשחור" צמודים בראש

5.2.2012 / 17:26

למרות ההכנות לסופרבול, סרט גיבורי העל והמותחן בכיכובו של דניאל רדקליף הפתיעו עם מספרים יפים וגבוהים מהצפוי, והמשיכו את הפתיחה המוצלחת של השנה ההוליוודית

2012 ממשיכה להאיר פנים להוליווד: אפילו בסוף השבוע של הסופרבול, שבו באופן מסורתי הקהל עסוק בהכנות למשחק ולצפייה בו, המוצרים החדשים בשוק הציגו לרוב נתונים גבוהים מן הצפוי.

בהתאם לזאת, על המקום הראשון מתקוטטים שני סרטים טריים, שהתכבדו במסע שיווק מצוין: המותחן הגותי "האשה בשחור" הצליח להביא את הקהל הנשי לאולמות, הרבה בגלל הנוכחות של דניאל רדקליף בתפקיד הראשי. "כרוניקה בזמן אמת", לעומת זאת, הצליח לעורר את הנערים מרבצם הודות לשילוב שלו בין שתי סוגות פופולריות – גיבורי העל וה-Found Footage.

עדיין לא ברור מי מהשניים יתפוס את הבכורה באופן רשמי, אבל זה לא כל כך משנה: שניהם עלו מעט והכניסו קרוב ל-22 מיליון דולר. יותר מהציפיות, ודי והותר כדי לכסות את ההשקעה בהם. גם "האשה בשחור" וגם "כרוניקה בזמן אמת" יכולים כבר להיחשב הצלחה, ואפשר גם לצפות לראות בקרוב עוד סרטים מסוגם.

מתוך האשה בשחור. צילום מסך
תשכחו מ"הארי פוטר". דניאל רדקליף ב"האשה בשחור"/צילום מסך

תוצאות טובות פחות היו מנת חלקו של הסרט החדש השלישי, "כולם אוהבים לוויתנים" (התרגום העברי המאופק ל-"Big Miracle"). מדובר בדרמה רומנטית משפחתית המתרחשת על רקע הצלת החיה הימית. היא סבלה מהצלחת "סיפורו של דולפין" לפני כמה חודשים, שהשביעה את התיאבון הציבורי למוצרים קולנועיים מסוג זה. היא הלכה לאיבוד גם בגלל התחרות הקשה, מסע שיווק לא מלהיב והנוכחות בתפקידים הראשיים של ג'ון קרסינסקי ודרו ברימור – האחד אף פעם לא היה כוכב, והשנייה הולכת ומאבדת מכוחה הקופתי.

לאור כל אלה, הסרט הכניס כשמונה מיליון דולרים בלבד. עם זאת, יש לציין כי רישומי האולפנים העידו על תגובות טובות כלפיו מצד הקהל, כך שהוא יכול לקוות לתנופה בהמשך הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully