וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבודה ערבית" תמשיך לעונה רביעית

6.2.2012 / 11:16

הסדרה של קשת שיצר סייד קשוע עוד לא עלתה לעונה שלישית - וכבר הזכיינית מודיעה על הזמנת עונה רביעית

ערב השקת העונה השלישית של "עבודה ערבית" מודיעה זכיינית ערוץ 2 קשת כי כבר הזמינה מהיוצרים עונה רביעית של הסדרה. בימים אלו כותב סייד קשוע את הפרקים החדשים לסדרה, העוסקת בחייו של אמג'ד (נורמן עיסא), העיתונאי הערבי שמנסה להשתלב בחברה היהודית.

צילומים העונה הרביעית צפויים להתחיל במחצית השנייה של 2012, כאשר הקאסט הנוכחי ימשיך גם לעונה הבאה והוא כולל בין היתר את נורמן עיסא, קלרה חורי, סלים דאו, מריאנו אידלמן, סלואה נקארה, מירה עווד, דב נבון ו אריה מוסקונה. בעונה הנוכחית הצטרפו לסדרה מנשה נוי, עלמה זק, אורי גוטליב ואילן רוזנפלד.

עליית העונה הנוכחית, אשר תושק הערב, נדחתה בכארבעה חודשים בעקבות המשבר בתעשיית הטלוויזיה שהביא לירידה חדה ברווחי זכייני הטלוויזיה מפרסום. המועד המקורי לשידורה של הסדרה היה ה-10 בדצמבר, והוא נדחה לצד דחייה בעלייתן של תכניות אחרות של קשת כדוגמת "אייל גולן קורא לך".
"עבודה ערבית" היא זוכת האקדמיה לטלוויזיה בפרס הסדרה הקומית הטובה לשנת 2011. כוכבת הסדרה, קלרה חורי, גרפה את פרס השחקנית הטובה בסדרה וסייד קשוע זכה בקטגוריית התסריט לסדרה קומית. הסדרה זכתה בפרסים נוספים, ביניהם פרס דרמת הטלוויזיה של פסטיבל חיפה בשנת 2007, ופרס הדרמה בפסטיבל הקולנוע בירושלים בשנת 2008.
עונתה השנייה של הסדרה היתה הדרמה הקומית המובילה בשנת 2010 עם רייטינג ממוצע של 18.5% ו-475 אלף צופים לפרק. העונה השלישית עולה כאמור לשידור היום בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully