וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספיידרמן המופלא": צפו בטריילר החדש והמרהיב

7.2.2012 / 11:17

הדבר האמיתי: סוני שחררו את הטריילר המלא לסרט המדובר בכיכובו של אנדרו גארפילד, שיילחם באויב החדש "הלטאה"

הטריילר הגדול הראשון של "ספיידרמן המופלא" כבר כאן. חברת סוני שחררה את הקדימון הרשמי לאחד מסרטיה הגדולים לקיץ הקרוב - ההשקה המחודשת של הסדרה על איש העכביש. הטריילר, שמבהיר כמה שונה היקום בו מתרחש הסרט מזה של סרטי ספיידרמן הקודמים, מציג גם את הנבל הראשי של הסרט - "הלטאה".

"ספיידרמן המופלא" אמור להיות נאמן הרבה יותר לקומיקס עליו הוא מבוסס מאשר סדרת הסרטים הקודמת, וכך העולם של הסרט נראה שונה לגמרי. הוריו של פיטר פרקר נעלמו באופן מסתורי, חברתו היא גוון סטייסי ולא מרי ג'יין ווטסון (סטייסי הייתה זוגתו הראשונה של פרקר בקומיקס), ואיש העכביש החדש הוא הן אלים יותר והן הרבה יותר מתחכם מקודמו.

חוץ מאנדרו גארפילד (הרשת החברתית) בתפקיד ספיידרמן, משתתפים בסרט גם אמה סטון (סופרבד) בתפקיד גוון סטייסי, דניס לירי (Rescue Me) בתפקיד אביה ומרטין שין (הבית הלבן) בתפקיד הדוד בן. חוץ ממרי ג'יין, בולט בהיעדרו גם ג'יי ג'ונה ג'יימיסון, הבוס של ספיידרמן בעיתון. הסיבה לכך היא שבסרט הזה פיטר פרקר עדיין בתיכון.

'ספיידרמן המופלא' הוא חלק מקיץ הגדוש בסרטי גיבורי על. חוץ מאיש העכביש, אנו צפויים לראות במאי הקרוב את המפגש הראשון של חבורת "הנוקמים", אשר מורכבת מאיירון מן, הענק הירוק, קפטן אמריקה, ת'ור וניק פיורי. מאוחר יותר, בסוף יולי, תגיע לסופה טרילוגיית באטמן של כריסטופר נולאן.

הסרט צפוי להגיע לישראל יומיים לאחר ארה"ב, ב-5 ביולי.

  • עוד באותו נושא:
  • ספיידרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully