וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: נטלי פורטמן בתלת ממד מול התנקשות בראש ממשלה

9.2.2012 / 7:38

שני סרטים עם צ'אנינג טאטום, "אימת הפנטום" בתלת ממד וגם סרט עם לירון לבו על רצח פוליטי - כל מה שמחכה לכם מהשבוע במסך הגדול

לא תשכח

דרמה רומנטית בכיכובם של שניים מן הכוכבים הגדולים בז'אנר, רייצ'ל מקאדמס וצ'אנינג טאטום. הסרט מבוסס על סיפור שהתרחש במציאות, וכבר היה בסיס לספר: מעשה באשה (רייצ'ל מקאדמס) שנפגעה בתאונת דרכים, שקעה בתדרמת וכשהתעוררה ממנה, גילתה שהיא לא זוכרת כמעט דבר על השנים האחרונות בחייה. עתה, מי שהיה יקיר לבה (צ'אנינג טאטום), נדרש להזכיר לה מחדש מי היא, ומדוע הוא ראוי לאהבתה. האם הוא יצליח לכבוש את לבה מחדש?

בימוי: מייקל סוסי. משחק: רייצ'ל מקאדמס, צ'אנינג טאטום, סם ניל, ג'סיקה לאנג (104 דקות).

איפה ומתי רואים את "לא תשכח"

בן של אף אחד

והנה עוד סרט עם צ'אנינג טאטום. הפעם זוהי דרמת פשע, והוא מגלם שוטר ניו יורקי, הידוע בכינוי מילק, שמוצא עצמו מתעמת עם סוד מן הילדות. הסרט מזגזג בין ילדותו של מילק ב-1986, ובין חייו כאיש חוק בניו יורק שלאחר פיגועי ה-11 בספטמבר. לאט-לאט, מתגלים עוד ועוד פרטים מרתקים על אותו סוד גדול שמלווה אותו כל חייו. עוד משתתפים: אל פצ'ינו וקייטי הולמס, שזה עתה שיתפו פעולה גם ב"ג'ק וג'יל".

בימוי: דיטו מונטייל. משחק: אל פצ'ינו, צ'אנינג טאטום, קייטי הולמס, ריי ליוטה (95 דקות).

איפה ומתי רואים את "בן של אף אחד"?

מלחמת הכוכבים, פרק 1: אימת הפנטום

הוצאה מחודשת לסרט בסאגת "מלחמת הכוכבים" שיצא בשנת 1999 כחלק הראשון בטרילוגיה השנייה - שכרונולוגית מתרחשת לפני הטרילוגיה הראשונה. כך, תוכלו לגלות כיצד מתחיל סיפורו האפי של אנאקין סקייווקר, ולעשות זאת בפעם הראשונה אי פעם בתלת ממד על המסך הגדול.

בימוי: ג'ורג' לוקאס. משחק: נטלי פורטמן, ליאם ניסן, יואן מקגרגור, קירה נייטלי (130 דקות).

איפה ומתי רואים את "מלחמת הכוכבים, פרק 1: אימת הפנטום"?

סרק, סרק

סרטו של חיים בוזגלו ("עונת הדובדבנים", "דיסטורשן", "סשן"), הידוע באמירותיו החריפות ובסגנונו הייחודי, שגם כאן נוגע בנושאים רגישים: במקרה זה, הוא מתאר כיצד השב"כ מגלה כי יש לו בדיוק 60 שעות למנוע התנקשות בראש הממשלה.

בימוי: חיים בוזגלו. משחק: אייל שכטר, ריימונד אמסלם, עמוס לביא ז"ל, לירון לבו, אלברט אילוז (93 דקות).

איפה ומתי רואים את "הכל בשביל הכסף"?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סערת רוחות

דרמה עטורת שבחים ומועמדויות לפרסים, המצטרפת לגל הסרטים האפוקליפטיים שנעשו לקראת 2012. הפעם, אנו עוקבים אחר איש משפחה מעיירה קטנה באוהיו, הנשוי באושר ונהנה מעבודה טובה ויציבה. כל זה משתנה בשעה שהוא נתקף בחזיונות חוזרים ונשנים על סערה הולכת וקרבה. האם מדובר בתעתועים בלבד או שמא בסימן נבואי לבאות?

בימוי: ג'ף ניקולס. משחק: מייקל שאנון, ג'סיקה צ'סטיין (106 דקות).

איפה ומתי רואים את "סערת רוחות"?

השטן שבפנים

סרט אימה שהיה להיט קופתי עצום בארצות הברית, והרוויח פי שלושה מתקציבו כבר בסוף השבוע הראשון להפצתו. הסרט עשוי בטכניקת ה-Found Footage, שבה נעשו כבר להיטי אימה בסדר הגודל של "פעילות על-טבעית": כלומר, כל מה שבפנינו מוצג כהתרחשויות אמיתיות שתועדו בזמן אמת בידי אנשים אמיתיים.

במקרה זה, אנו עוקבים אחר צעירה הנוסעת לאיטליה כדי לגלות מה בדיוק קרה לאמה, שהואשמה ברצח שלושה אנשים. לשם כך, היא משתתפת בשורה של גירושי שדים לא חוקיים, מה שמוביל להתפתחויות לא צפויות.

בימוי: וויליאם ברנט בל. משחק: סוזן קרוואלי, פרננדה אנדרדה, סיימון קוורטרמן (83 דקות).

איפה ומתי רואים את "השטן שבפנים"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully