וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימון קאוול: "ביונסה לא תהיה ב'אקס פקטור'"

8.2.2012 / 7:10

קאוול הכחיש את השמועות כאילו הציע 100 מיליון דולר לעונה לכוכבת: "כל התקציב שלנו לעונה הוא מאה מיליון דולר". בנוסף, תקף יוצר "אקס פקטור" את "The Voice"

סיימון קאוול, יוצר "אקס פקטור", משיב מתקפה: אחרי הפיטורים שהדהימו את תעשיית הטלוויזיה האמריקאית, העניק קאוול ראיון ראשון בו התייחס לזעזוע העמוק בתוכנית ורמז כי הפיטורים, בהם של חברתו הטובה פאולה עבדול, היו הוראה של רשת FOX המשדרת את התוכנית.

"זה היה די ברור שזה מה שהם (FOX - מ.ו) רוצים", אמר קאוול למגזין Extra. "והובהר לנו שזה צריך לקרות עכשיו". קאוול שיבח את עבדול על האופן "האצילי" בו היא קיבלה את המהלך והבנתה כי מדובר בביזנס ולא במשהו אישי. ניקול שרזינגר, לעומת זאת, זועמת: "היא פשוט מאוכזבת", אמר קאוול.

כמו כן, הכחיש קאוול כי הוא מעוניין בביונסה לתפקיד השופטת בתוכנית וכי הציע לה לשם כך 100 מיליון דולר לעונה. "קראתי את זה ברשת, זו שטות מוחלטת", אמר קאוול. "כל התקציב שלנו לעונה שלמה זה 100 מיליון דולר". קאוול גם טען כי מריה קארי אינה מועמדת, כמו גם אלטון ג'ון. עם זאת, הוא כן היה מעוניין במדונה, איך היא "יקרה מדי" לדבריו. גם קייטי פרי באה בחשבון.

לסיום, קאוול לא ויתר על ההזדמנות והתנגח גם ב-"The Voice", שחזרה השבוע לעונה שנייה בארה"ב והרשימה ברייטינג ובביקורות. "כמה להיטים הם כבר יצרו?", תהה קאוול לגבי המנטורים בתוכנית. "איזה כשרונות הם גילו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully