וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזבו לאירוויזיון: "צריך לעזור להם כלכלית"

עינב שיף

8.2.2012 / 9:46

יעקב נווה, יו"ר הוועדה המקצועית שבחרה בלהקה לתחרות, מתכוון לפנות למנכ"ל רשות השידור בבקשה לעזור ללהקה: "הם צריכים שדרוג כדי להצליח שם"

זמן קצר לאחר שהתעכלה הבשורה המפתיעה על שליחת איזבו לאירוויזיון שייערך באזרבייג'אן, מתכוונים גורמים ברשות השידור לפעול לקידום הלהקה, שלא רגילה במעמדים כאלה.

בראש המאמץ עומד יעקב נווה, יו"ר הוועדה המקצועית שבחרה בלהקה. נווה, כך נודע לוואלה! תרבות, מתכוון לפנות למנכ"ל הרשות, יוני בן מנחם, בבקשה לעזור כלכלית ללהקה: "דיברתי על הנושא בישיבות קודמות וגם בוועדת החינוך של הכנסת", הוא אומר לוואלה! תרבות. "אני חושב שאנחנו צריכים לעזור ללהקה כלכלית מעבר למה שהרשות נותנת בדרך כלל. מדובר בלהקה שלא רגילה למעמדים כאלה ולא מכירה את התחרות, ואנחנו צריכים להיות שם בשבילם".

נווה מתכוון לעזרה בכל הנוגע לתלבושות מיוחדות, תפאורה, חזרות בבאקו, בירת אזרבייג'אן שם ייערך האירוע, שיווק ועוד. "מדובר בלהקה צעירה יחסית, עם אמצעים מוגבלים", אמר נווה.

איזבו, הרכב האינדי שבדרך כלל מופיע במקומות כמו לבונטין 7 והאוזןבר בתל אביב, ייצג את ישראל בתחרות הענק של איגוד השידור האירופי, לאחר הליך בחירה שבו המועמדת המובילה היתה מאיה בוסקילה. הבחירה התקבלה בתדהמה, אבל גם בשמחה יחסית על הרעננות והמקוריות. השיר עמו תיסע איזבו הוא "Time".

  • עוד באותו נושא:
  • איזבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully