וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

C.U.N.T חוגגים 6: יום הולדת רוקנרולי לליין המסיבות הכי שמח

אביחי פרטוק, טל ארגמן, נועם כמיאל, צח זמרוני

8.2.2012 / 16:41

ליין המסיבות C.U.N.T חוגגים יום הולדת 6, וארבעת הדי ג'ייז שמאחוריו נותנים לנו את פלייליסט הלהיטים העכשווי שלהם. מוכנים לרחבה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מזל טוב!. אנשי הליין C.U.N.T/מערכת וואלה, צילום מסך

כל הקטעים שבחרנו הם פחות או יותר מהשנה האחרונה, חלקם טריים מהתנור חלקם פחות, ולא כולם גם מיועדים לרחבת הריקודים. המכנה המשותף בין כולם זה שהם ממש עושים לנו את זה וכולם ניחנים בניחוח הק.א.נ.טי.

הקטע הראשון שבחרנו הוא סוג של הימור שלנו לדבר הגדול הבא (או שאולי הם כבר גדולים ואף אחד לא טרח לעדכן אותנו?), קוראים להם Gentelmen Hall וזה הסינגל הראשון מאלבומם השני. האמת, הם די צ'יזיים ונראים כמו בוי באנד אחרי טיפול של אורנה דץ, אבל הסינתיסייזרים הללו קנו אותנו וגם הקליפ.

The Pains of Being Pure At Heart הם להקה מדהימה, והם מגיעים לארץ ב-5 במרץ להופעה בבארבי. אנחנו ממליצים בחום רב למי שלא מכיר להקשיב לשני האלבומים שלהם ולהגיע להופעה. זה אחד השירים היפים ביותר מהאלבום השני שלהם שיצא שנה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"Sick of You" של Cake יצא כבר לפני יותר משנה אבל מדובר בשיר מהאלבום הראשון שלהם מזה שמונה שנים והוא מעולה כמו כל דבר שהם הוציאו ולדעתנו לא קיבל מספיק תהודה כמו שהוא היה אמור לקבל. חוץ מזה כל העבודה על האלבום כולל החזרות ההקלטות והעיצוב הגרפי בוצעו באמצעות אנרגיה סולרית.

ולמשהו שיצא השבוע: Who Made Who שסיפקו לנו גם כמה להיטי רחבות עצבניים לק.א.נ.ט, לא נחים הרבה והוציאו שבוע שעבר את השיר היפה הזה. גם הקליפ מאוד יפה רק שקשה לא לשים לב שהבמאי שלו קיבל קצת (הרבה) השראה מהקליפ של רועי רז הישראלי.

נעבור למשהו גבוה, מהאלבום החדש והנפלא של CSS מלפני חודשיים, זה לא יצא כסינגל אבל זה אחד הקטעים הלוהטים באלבום ובטח תוכלו לשמוע אותו גם בחגיגות שלנו הלילה.

שני הקטעים האלו פחות מיועדים למסיבות אבל הם מאוד יפים כל אחד בדרכו. את שניהם הכרנו מהאתר של תוכנית "הקצה" שנכון לעכשיו נחה לה עד שהיא תחזור בקול שאון ברדיו האינטרנטי שהם מקימים וב-88FM. את שני השירים הללו הם פרסמו ביום ראשון כחלק מפלייליסט של "שירים שהיינו משדרים אם הייתה לנו תכנית היום", ועד שהתכנית תחזור אנחנו כאן כדי לעזור להם להפיץ את המוזיקה, גם כי הם חברים טובים וגם כי בלי התכנית הזו אנחנו פשוט חצי בנאדם.

זה גם קטע שיצא בשנה שעברה שמאוד אהבנו, ואנחנו עדיין מנגנים במסיבות, הם לא הפכו להיות יותר מדי מוכרים בארץ אבל הם מאוד חמודים ושוויים האזנה, והשיר הזה ספציפית הוא מהסוג שממש כיף לפתוח איתו את היום.

עוד להקה מופלאה עם אלבום מאוד יפה מסוף השנה שעברה, אחד הקטעים האהובים עלינו ממנו.

ולסיום, גרנד פינלה כמו שהוא צריך להיות, קטע הסיום של אלבומם החדש של הפסיכים הפסיכדליים הכשרוניים Of Montreal, שיצא לפני שלושה ימים. גם הם יגיעו לארץ השנה ב- 7 במאי, והקטע הזה הוא 13 דקות יפיפיות ומיוחדות שמייצגות נאמנה את כל מה שההרכב הזה מתעסק איתו.

ליין ה-C.U.N.T, מהיחידים בישראל שעורכים מסיבות רוק ואינדי קבועות, יחגוג הערב (חמישי) שש שנים להיווסדו במסיבה שתיערך במועדון המקסים ברחוב דיזנגוף בתל אביב. באירוע יוגרלו כרטיסים להופעת האיחוד של כרמלה גרוס וגנר וגם לזו של The Pains of Being Pure At Heart. תקליטנים אורחים יהיו ערן צור, אורח קבוע ואהוב במסיבות הליין ואורי פרוסט מכרמלה גרוס וגנר.

  • עוד באותו נושא:
  • C.U.N.T

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully