וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"The Voice": אודי דוד הוא הדבר הבא?

עינב שיף

8.2.2012 / 17:57

אודי דוד ניסה להתפרסם כזמר בדרך המקובלת, אבל דרך השתתפותו ב-"The Voice" הוא צפוי סוף סוף להצליח: "המטרה היא לא לזכות, אלא לקבל הכרה"

לפני קצת יותר משנה אודי דוד חשב שזה קורה: השיר "אני בן אדם" זכה להשמעות ודוד, שניסה כל הזמן שלא יתבלבלו בינו ובין הכוכב של המגזר הדתי, אודי דוידי, האמין שהוא בדרך להצלחה. אלא שמאז כוכבו דעך מעט ועתה הוא מנסה שוב, בדרך בה לא מעט אמנים שניסו את מזלם בממלכת הפלייליסט וההכרה מנסים - "The Voice", שם העפיל לתוכנית האודישנים.

"פניתי ל-'The Voice' אחרי שנים של עשייה", הוא מספר. "אחרי ההצלחה הגדולה של 'אני בן אדם' הבנתי כמה קשה להצליח בתעשיית המוזיקה. 'The Voice' נראית לי כמו במה מכובדת ומאוד מקצועית לען בחרתי בה כפלטפורמה לבוא ולנסות שוב".

כמו המוזיקאים הרבים שמגיעים ל-"The Voice" בשביל החשיפה הגבוהה מאוד של התוכנית, נשאלת השאלה מה יקרה אחרי; הרי מישהו חייב להפסיד בתוכנית הזו מתישהו, וייתכן שדוד יצטרך לשוב ולהתמודד עם האלמוניות: "המטרה שלי היא לאו דווקא לזכות ב-'The Voice' אלא לקבל הכרה - וידעתי שדרך התוכנית יהיה לי יותר קל לחזור שוב לתודעה הציבורית. מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully