וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 לילות שלחו את מאיה בוסקילה לאירוויזיון

9.2.2012 / 11:25

בכתבת השער של מוסף התרבות של ידיעות אחרונות נאמר כי מאיה בוסקילה "תופיע באירוויזיון", למרות שנציגי ישראל בתחרות הם איזבו

מבוכה בידיעות אחרונות: על שער מוסף התרבות "7 לילות" שירד לדפוס ביום שני בלילה, מתנוססת תמונתה של מאיה בוסקילה והכיתוב המבטיח כי הזמרת "בקרוב גם תופיע באירוויזיון", מתוך ראיון שערך עמה כתב העיתון, רז שכניק. האזכור בנוגע להשתתפות בוסקילה מצוין גם במשנה של הידיעה, אך בתוך הכתבה הניסוח יותר מסויג ושם נכתב ש"כמעט בטוח" שהיא תשתתף באירווזיון. אולם, ביום שלישי בשעות הצהריים הודיעה הוועדה של רשות השידור על הבחירה בלהקת איזבו לייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב שיערך בבאקו אזרבייג'אן.

הבחירה באיזבו הפתיעה את כל מערכות התרבות של האתרים והעיתונים, שכן כל התחזיות ניבאו ניצחון סוחף בבחירת השיר של מאיה בוסקילה. התחזיות התבססו על פרטים שדלפו מכיוון הוועדה של הרשות ומכיוון מקורביה של בוסקילה, לפיהם מתוך האפשרויות שעמדו בפני הוועדה – בחירתה של בוסקילה ודאית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופס. שער 7 לילות/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הפרסומים השונים, בסבב ההצבעות הראשון של חברי הוועדה הושגה תוצאת תיקו בין ולדי בלייברג ומאיה בוסקילה, ובהצבעה השנייה ניצח השיר של איזבו בהפרש של קול אחד בלבד. הוועדה הורכבה מנציגי רשות השידור ונציגי אמנים, כאשר האחרונים הביעו את מירב התמיכה באיזבו. עם זאת, רבים בתעשייה ובתקשורת היו סבורים שבוסקילה היא זו שתיבחר בסופו של דבר.

בידיעות אחרונות בחרו שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully