וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויטני יוסטון: מים נמצאו בריאותיה של הזמרת

13.2.2012 / 9:00

מתחזק החשד כי יוסטון מתה בטביעה באמבטיה שלה, לאחר שנמצאו מים בריאותיה. משפחתה של יוסטון חוששת כי הבת, בובי כריסטינה, תתאבד

נתיחת גופתה של וויטני יוסטון העלתה ממצאים המחזקים את ההשערה כי יוסטון מתה בטביעה: אתר TMZ מפרסם כי מים נמצאו בריאותיה של הזמרת המנוחה, שנמצאה ללא הכרה בחדרה במלון בלוס אנג'לס ביום שבת האחרון.

בעוד עולם המוזיקה מתקשה להתאושש מהחדשות הטרגיות אודות מותה של יוסטון, אירוע עצוב נוסף פוקד את המשפחה: בובי כריסטינה, בתם המשותפת והיחידה של וויטני יוסטון ובעלה לשעבר בובי בראון, הובהלה אמש (ראשון) לבית חולים בלוס אנג'לס, בנסיבות לא ברורות. בובי כריסטינה שהתה בבית המלון בו מתה יוסטון ולאורך היום דווח כי הרשויות לא אפשרו לה לראות את גופת אמה. המשפחה חוששת כי בובי כריסטינה תנסה לפגוע בעצמה והיא נערכת לשמור עליה מסביב לשעון.

בתוך כך, חקירת מותה של יוסטון נכנסה להילוך גבוה במטרה להבין כיצד מתה הזמרת בת ה-48. אתר TMZ חשף היום (ראשון) כי יוסטון נמצאה בחדר האמבטיה, בזמן שהתקלחה כשפניה מתחת למים.

סברה זו התחזקה בשל המצאי של כדורי קסנקס חוקיים במרשם שנמצאו בחדר. כדורים אלו משמשים נגד דיכאון וחרדה, אך ייתכן כי יוסטון ערבבה אותם עם אלכוהול ולכן נרדמה בזמן שהתרחצה. מקורות סיפרו ל-TMZ כי שומר ראשה של יוסטון ומעצב השיער שלה היו בחדר בזמן האירוע, ולאחר שבמשך שעה לא שמעו קול מחדר האמבטיה ניגשו לשם, פרצו את הדלת ומצאו את יוסטון. רק אז קראו הנוכחים לצוות הרפואי, שקבע את מותה של הזמרת.

*עדכון ראשון: 12.02, 21:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully