וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

23.2.2012 / 0:52

"הוגו" עתיר המועמדויות לאוסקר מגיע השבוע לבתי הקולנוע בארץ, כמו גם הסרטים החדשים של אסי דיין, ג'ניפר אניסטון, ריס ווית'רספון, וודי הרלסון ועוד

הוגו

סרטו של מרטין סקורסזה, שיתחרה ביום ראשון הקרוב על 11 אוסקרים, כולל בקטגוריות הסרט והבמאי הטובים ביותר.

הגיבור כאן הוא הוגו קברט, נער יתום המנהל חיים סודיים בתחנת רכבת פריזאית בראשית המאה הקודמת. החיים הללו חווים טלטלה בעקבות סדרה של המפגשים, שהחשוב שבהם הוא עם ז'ורז' מלייס, מן האבות המייסדים של אמנות הקולנוע, והוא סוחף אותו להרפתקה מופלאה.

בימוי: מרטין סקורסזה. משחק: בן קינגסלי, אסא בטרפילד, קלואי מורץ, סשה ברון-כהן, ג'וד לאו, אמילי מורטימר (126 דקות).

איפה ומתי רואים את "הוגו"?

ד"ר פומרנץ

סרטו החדש של אסי דיין הוא, כהרגלו, קומדיה שחורה, שנונה, עמוקה ומלאת ייאוש קיומי.

גיבור הסרט הוא ד"ר יואל פומרנץ, פסיכולוג קליני שמגלם דיין עצמו. הוא מצהיר שוב ושוב כי החיים הם מחלה עם מאה אחוז תמותה, ועובד בענ"א (עזרה נפשית אקספרס) שם הוא מתמחה בדיאלוג עם מתאבדים פוטנציאלים. במהלך הטיפול הטלפוני הוא יוצר קשר עם כמה מתאבדים ומציע להם לבוא אליו לקליניקה לטיפול אישי. אחד מהנ"ל מגיע למקום ומתאבד בו, מה שגורם לפסיכולוג לעשות הסבה ולהתחיל להשכיר את דירתו למתאבדים פוטנציאלים תמורת סכומי כסף גדולים.

בימוי: אסי דיין. משחק: אסי דיין, מיכאל הנגבי, יוסף כרמון, צופית גרנט, רבקה מיכאלי, לוסי דובינצ'ק, שלמה וישנסקי, אושיק לוי, שמיל בן-ארי (88 דקות).

איפה ומתי רואים את "ד"ר פומרנץ"?

זאת מלחמה

קומדיית פעולה רומנטית, ברוח "מר וגברת סמית". גיבורי הסרט הם שני סוכני CIA רווקים (טום הרדי וכריס פיין). הראשון מחושב ושקול, והשני קודם יורה ורק אחר-כך חושב. לורן (ריס וויתרספון) היא דיילת מכירות רווקה, שאינה מצליחה להחזיק מעמד ולהיות במערכת יחסים רצינית. דרך אתר היכרויות, לורן קובעת לצאת עם שני הסוכנים מבלי שהם יודעים זאת. כשהם מגלים שהיא יוצאת עם שניהם, הם מחליטים לא לספר לה, ולתת לה להחליט בעצמה עם מי היא תמשיך לצאת. מכאן והלאה, קורים דבר לא צפויים.

בימוי: ג'וזף מק'גינטי ניקול. משחק: ריס וויתרספון, כריס פיין, טום הרדי (98 דקות).

איפה ומתי רואים את "זאת מלחמה"?

את, אני והשאר

קומדיה רומנטית בכיכובם של שני שחקנים מובילים בז'אנר, ג'ניפר אניסטון ופול ראד.

השניים מגלמים זוג יאפים תושבי מנהטן, שאיבדו את עבודתם בשל המשבר הכלכלי. בצוק העתים, הם נאלצים לעזוב את ביתם העירוני המהודר ולעבור לכפר, שם הם מוצאים את עצמם בקומונה שבה התושבים מתנסים באהבה חופשית. מעבר זה מוביל את השניים להרפתקה הפרועה, הסקסית והמצחיקה בחיים שלהם, שתלמד אותם גם כמה דברים על עצמם.

בימוי: ג'ניפר אניסטוו, פול ראד, מאלין אקרמן, ריי ליוטה, אלן אלדה (98 דקות).

איפה ומתי רואים את "את, אני והשאר"?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

רמפארט

דרמת פעולה משטרתית מבית היוצר של הבמאי הישראלי לשעבר אורן מוברמן, השב לשתף כאן פעולה עם וודי הרלסון ובן פוסטר, שני השחקנים שכיכבו ב"השליח" עטור השבחים והמועמדויות לפרסים פרי עטו.

הפעם, מגלם וודי הרלסון איש חוק הפועל במשטרת לוס אנג'לס מזה שנים, ועושה זאת עם חוקים משלו, שלא תמיד מצייתים לחוקי העיר והמדינה. הסרט מתאר מה קורה כשהוא נתפס על חם מכה חשוד, מה שסוחף את חייו המקצועיים והאישיים לסחרור מסוכן.


הסרט מבוסס על תסריט של ג'יימס אלרוי, שכתביו כבר היו בסס לשלל יצירות קולנועיות על הצד האפל של החוק בארצות הברית - "הדליה השחורה", "כחול מושחת", "מלכי הרחוב" וכמובן גם "סודות אל.איי".

בימוי: אורן מוברמן. משחק: וודי הרלסון, סיגורני וויבר, בן פוסטר, רובין רייט, אן הייש, סינתיה ניקסון (108 דקות).

איפה ומתי רואים את "רמפארט"?

האפי, האפי

קומדיה נורבגית על בגידות, בשר איילים, שקרים לבנים, מין אוראלי וגבינת קוטג'. הסרט הוא זוכה הפרס הגדול של חבר השופטים בפסטיבל סאנדנס 2011 בקטגוריית קולנוע עולמי, זוכה פרס השחקן בתחרות הקולנוע הנורבגי 2011 ונציג נורבגיה לתחרות האוסקר 2012.

בימוי: אן סבצקי. משחק: אגנס קיטלסן, מייבריט סרנס (85 דקות).

איפה ומתי רואים את "האפי, האפי"?

חתול בצמרת

סרט אנימציה לכל המשפחה על פי הסדרה הקלאסית של האנה ברברה. אמנם הסדרה הופקה בארצות הברית, אבל העיבוד הקולנועי שלה מגיע דווקא מידיים מקסיקאיות - זאת, משום שהיא היתה להיט פולחני גדול במיוחד במדינה המרכז-אמריקאית. גם העיבוד הקולנועי שלה זכה שם להצלחה אדירה.

כזכור, גיבור "חתול בצמרת" הוא חתול נהנתן, עצלן ובעיקר חכם, שעומד בראש כנופייה ערמומית המצליחה פעם אחר פעם להפיל את כולם בפח. שוב ושוב היא גוברת גם על היריב הקבוע שלה, מפקח משטרה שלא מסוגל להתעלות מעל התבונה של החתול הממזרי. בסרט זה, נאלצים החתול וכנופייתו להתמודד מול מפקח משטרה חדש, המבטיח סוף כל סוף להחזיר להם מלחמה שערה. הסרט התלת-ממדי מוצג בישראל אך ורק בגרסה מדובבת.


בימוי: אלברטו מאר (90 דקות).

איפה ומתי רואים את "חתול בצמרת"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully